Distributeri

Gomex: Planirana ekspanzija

gomex-distributer

Danas Gomex ima tri distributivna centra, dva u Zrenjaninu i jedan u Šapcu, iz kojih distribuira oko 70 odsto ukupnog asortimana. Distributivni centar u Zrenjaninu ima više od 5.000 metara kvadratnih i trenutno je najveći ne samo po kvadraturi već i po broju paletnih mesta i artikala

 

Kompanija Gomex jedan je od najvećih distributera časopisa Market network na teritoriji Vojvodine. Trgovinom je počela da se bavi 1995. godine kao veleprodaja, ali su vlasnici ubrzo shvatili da je ono što oni zaista žele i znaju da rade u stvari maloprodaja, tako su se u potpunosti preorijentisali na maloprodaju i svoju mrežu u skladu s tim i širili. Danas imaju 121 objekat na teritoriji Vojvodine i Mačve i od prošle godine Beograda. U 2015. godini kompanija je otvorila devet objekata, a početkom aprila u Lazarevcu otvara svoju prvu radnju.
U Gomexu su posebno ponosni na sveže svinjsko, juneće i pileće meso koje pakuju u MAP pakovanja u rashladno-distributivnom centru i distribuiraju u sve objekte. U kompaniji ističu da gotovo celokupan asortiman voća i povrća proizvode lokalni proizvođači koji su okupljeni u firmi Carska bašta i 96 odsto proizvoda na tržište plasiraju kroz mrežu radnji Gomex. Na taj način garantuje se svežina i sigurnost te osetljive grupe proizvoda.

Distribucija
Danas Gomex ima tri distributivna centra, dva u Zrenjaninu i jedan u Šapcu, iz kojih distribuira oko 70 odsto ukupnog asortimana. Distributivni centar u Zrenjaninu ima više od 5.000 metara kvadratnih i trenutno je najveći ne samo po kvadraturi već i po broju paletnih mesta i artikala. Roba se iz njega distribuira u osam kamiona nosivosti sedam–devet tona. Radnje u Mačvi opslužuje distributivni centar u Šapcu, koji ima 2.400 metara kvadratnih i 2.800 paletnih mesta. Drugi distributivni centar u Zrenjaninu je rashladni i u njegovom asortimanu isključivo su suhomesnati proizvodi i sveže meso. Prostire se na 1.000 metara kvadratnih, a roba se iz njega distribuira u četiri manja kamiona nosivosti do tri tone.

Prema rečima Miluna Vojinovića, direktora za operacije, u planu je proširenje sva tri distributivna centra sa ciljem da 90 odsto svog asortimana samostalno distribuiraju

– U našem poslu pravovremena i organizovana distribucija je najvažnija, te zbog toga svaki objekat robu iz naših distributivnih centara dobija dva–tri puta nedeljno, u zavisnosti od vrste robe, što omogućava optimalan nivo zaliha, ali i dostupnost proizvoda u radnjama – kaže Vojinović.
– Zajedno s robom distribuiramo i časopis Market network, koji čitaju svi nivoi menadžmenta naše kompanije. Tekstovi o ponašanju potrošača, novim trendovima u trgovini, novim proizvodima i drugim relevantnim temama, smatramo izuzetno korisnim za sve naše zaposlene – dodaje Vojinović.
Specifičnost njihovog koncepta jesu radnje od prosečno 250 metara kvadratnih, što smatraju optimalnim za sredine u kojima posluju. Širenje svoje mreže van Vojvodine započeli su u Šapcu i Beogradu, a ekspanziju planiraju da nastave i u tekućoj godini. MN

Ostavi komentar