Ankete

Kakvo poslovanje očekujete u narednom periodu?

 


Miloš Jelić

izvršni direktor Nelt grupe

Prošle godine ostvarili smo ciljeve koje smo planirali, a izvesno je da ćemo do kraja godine ponoviti taj rezultat i da ćemo imati rast od preko 30 odsto.
Ne želimo da stanemo na postojećem portfoliju, već nameravamo da ga širimo, kao i da izađemo na druga tržišta. Logističke usluge, kao drugi stub naše kompanije, želimo da stavimo u fokus u 2017. Ove godine vršili smo odgovarajuće pripreme, kreirali marketinšku kampanju s ciljem da od naše Nelt logističke divizije napravimo brend, da ponudimo nove usluge postojećim klijentima i da povećamo broj poslovnih partnera. Već početkom novembra, jedan od naših servisa biće u operativnoj funkciji – uspostavićemo kontejnerski terminal za snabdevanje klijenata u Srbiji.


marko-poznanovicMarko Poznanović
zamenik generalnog direktora Belita
Period septembar–decembar kao vreme između povratka s godišnjih odmora i zimskih praznika uvek je gusto popunjen projektima. Nama je septembar bio neuobičajeno uspešan zbog novih prilika za posao, od kojih će većina početi da se realizuje u oktobru. Uspešnoj jeseni svakako doprinosi i činjenica da nema većih političkih turbulencija, za razliku od proleća ove godine kada su izbori blokirali neke projekte i usporili privrednu aktivnost. Planiramo učešće na nekoliko međunarodnih skupova, stručnih i komercijalnih, i generalno širenje posla izvozom usluga.


amalija-pavicAmalija Pavić
zamenica izvršne direktorke Američke privredne komore
Poslovna jesen skoro da je prošla, ali bez obzira na to verujemo da će biti ista kao i početak godine. Ne očekujemo neke veće oscilacije. Nadamo se povećanju i rastu u narednoj godini, naravno pod uslovom da se sprovedu reforme koje je Vlada obećala.


igor-vorgic

Igor Vorgić
osnivač i izvršni direktor Ultraplaneta
U poslednjem kvartalu 2016. biće značajnih poslovnih i tržišnih izazova. Kao i sve štampare i nas čeka udarna sezona poslovanja, najveća izlaznost robe i usluga u godini, ali i veliki pritisak zbog brzine reakcije na upite, brzine razvoja, produkcije i isporuke. Suočićemo se i sa svim opterećenjima koja nam tržište regiona donosi: problematičnom naplatom, izuzetno dugim valutama plaćanja i generalno slabom platežnom moći kupaca, s akcentom na jeftinim umesto dugoročno kvalitetnijim rešenjima za promociju brendova. U ovu jesen ulazimo spremniji nego ikad budući da smo u 2016. veoma bili posvećeni kadrovskim i tehničkim pojačanjima u kompaniji. Tokom leta intenzivno smo radili na razvoju dizajnerskih koncepata POS elemenata za unapređenje novogodišnje prodaje u maloprodajama kako bismo dodatno podigli kvalitet i efikasnost svojih usluga i time stvorili dodatne vrednosti za kupce. Za kraj godine ostavili smo preseljenje u novu proizvodnu zgradu i otvaranje novog pogona za štampu i obradu pločastih materijala.


dragan-lupsicDragan Lupšić
direktor za odnose s javnošću, komunikacije i pravne poslove kompanije Coca-Cola HBC Srbija
Sve što su ministri obećali ostaje da se ispuni. Pred svima nama je jedan veliki posao. Postoje pravi problemi u privredi koji moraju što pre da se reše. Očekujem od svih ministarstava da postave jasnu strategiju za rešavanje problema. Dok Vlada priprema predvidivost naredne fiskalne godine i monetarne politike, mi radimo na izradi poslovnog plana za sledeću i naredne godine uz postavku ciljeva u odnosu na makroekonomske pokazatelje i opšte poslovno okruženje. Za početak očekujem samo postavku ciljeva, a dugoročno njihovu realizaciju.



Slobodan Vasilić

izvršni direktor Neoplante
Cilj nam je da podignemo konkurentnost upravo u oblasti poslovanja u kojoj smo lideri, a to su mesne prerađevine. Želimo da dodatnim investicijama osiguramo razvoj i osnažimo lidersku poziciju na tržištu. To će nam omogućiti i agresivniji nastup na tržištima u regionu, prvenstveno Rumunije, Bugarske i Slovenije. Time ćemo se približiti i ostvarenju naše kompanijske vizije – da postanemo jedna od vodećih prehrambenih industrija u regionu.


stojan-metroStojan Vidojković
direktor distributivnog centra kompanije Metro Cash&Carry Krnjača
Metro Cash&Carry je kompanija koja uspešno posluje na tržištu Srbije duže od deset godina. Savremeno poslovno okruženje karakterišu brojni izazovi s kojima se svakodnevno suočavamo u poslovanju, pre svega aktuelne promene na tržištu. Smatram da će naredni period predstavljati period izazova, ali i novih poslovnih mogućnosti. Trudićemo se da sledeću godinu iskoristimo za ostvarivanje još bolje saradnje kako s postojećim tako i s novim profesionalnim kupcima. Verujem u to da će godina koja sledi biti uspešna sa stanovišta povećanja tržišnog učešća kompanije Metro Cash&Carry u Srbiji.


mirko-macvalMirko Oluški
direktor kompanije Macval Tea
Iz godine u godinu radimo na brendingu, promociji i populaciji brenda Macval Tea. Trenutno, a i kada je reč o daljim pravcima poslovanja, prepoznali smo stalan rast učešća institucije privatne trgovačke marke. U narednom periodu osluškivaćemo potrebe krajnjih potrošača, jačaćemo snagu sopstvenog brenda i posvetićemo se radu i istraživanju segmentacije tržišta kako bismo bili u mogućnosti da stalno uvodimo inovacije, ali i da opravdamo titulu regionalnog lidera u proizvodnji čajeva i lekovitog bilja.


igor-denic-marketIgor Denić
generalni direktor kompanije DCP Hemigal
Budući da planiramo uvođenje tri nove grupe proizvoda u proizvodni program, tokom naredne dve godine očekujem iskorak u poslovanju i jačanje pozicija na tržištu. Osim toga, u fokusu nam je i osvajanje novih tržišta. Trenutno smo u pregovorima s potencijalnim distributerima za dva nova tržišta i nadam se pozitivnom ishodu. Poslednjih godina sve smo više aktivni na polju marketinga i planiramo da komunikaciju s krajnjim korisnicima naših proizvoda podignemo na viši nivo. Naravno, za sprovođenje planova neophodna je ekonomska stabilnost u okuženju, dosledno sprovođenje zakonskih propisa i pažljiva sinhronizacija tehničkih propisa s evropskim. Za izmenu i primenu pojedinih pravilnika neophodno je najpre obezbediti infrastrukturu na nivou države. U suprotnom, domaći proizvođači iz naše branše mogu biti dovedeni u situaciju da zatvore svoje pogone.


ivan-bogdanovic-stara-sokolovaIvan Bogdanović
direktor kompanije RB global
Letos je prodaja rakije bila znatno lošija nego ranije, ali smo na jesen krenuli odlično i očekujem da će tako biti i do kraja godine. Trenutno radimo na proširenju i prilagođavanju asortimana trenutnim uslovima na tržištu, što bi trebalo da nam pomogne u daljem i boljem poslovanju.


Iivan-urosevic-tok1van Urošević

direktor firme Tok

Budući da se najavljuje novi zakon o akcizama koji će izjednačiti akcize voćnih rakija i ostalih alkoholnih pića, očekujem težak period. Nas registrovane proizvođače to će staviti u veoma nepovoljan položaj, osim ako se država sa svojim mehanizmima ne pobrine za nas. Na tržištu se više od 80 odsto rakija prodaje na crno, a pritom je loša i kontrola ugostiteljskih objekata u kojima se takva pića služe. Očekujem neizvestan period iako je godina bila rodna i rakija je dobrog kvaliteta, jer naš najveći problem jeste plasman rakije, koji će stupanjem novog zakona na snagu biti dodatno otežan.


Ostavi komentar