Distributeri

Soulfood: Distributeri i ugostitelji

soulfood

Distributerska kuća Soulfood osnovana je pre jedanaest godina, sa samo jednim ciljem – da postane jedan od vodećih distributera alkoholnih i bezalkoholnih pića u Beogradu. Danas Soulfood ima 51 maloprodajni i 13 cash&carry objekata, dva distributivna centra, a odnedavno i ugostiteljski objekat u Pančevu –
Soulfood gastro-fusion bar

 

Prateći sopstvene principe poslovanja, kompanija Soulfood rasla je na temeljima profesionalnosti, posvećenosti i timskog rada, dok je težnjom ka ostvarenju poslovnih ciljeva uspela da privuče pažnju vodećih proizvođača alkoholnih i bezalkoholnih pića na tržištu naše zemlje.
– Kvalitetna ponuda, profesionalna usluga, pouzdana isporuka, pristupačne cene, neprekidno unapređivanje i razvijanje poslovanja, kao i širenje asortimana i osvajanje novih tržišta, bili su principi kojima smo se rukovodili od samog početka – kaže Maja Zavernik Mikić, direktorka nabavne službe u kompaniji Soulfood, i dodaje da se danas mogu pohvaliti partnerstvima s više desetina domaćih i stranih kompanija.
– Već prvih godina postojanja ostvarili smo saradnju s Apatinskom pivarom, kompanijama Coca-Cola HBC Serbia, Knjaz Miloš i Carlsberg. Upravo ti prvi pozitivni rezultati poslovanja postavili su nam nove ciljeve i širili krug poslovnih partnera s kojima smo se povezivali – objašnjava Maja.
Kolektiv Soulfooda čini više od dvestapedeset zaposlenih, dok se prodajna mreža zasniva na dva distributivna centra, trinaest objekata formata cash&carry i zasada 51 maloprodajni objekat na široj teritoriji Beograda pod nazivom Soulfood market.
– Osim pružanja usluga distribucije i logističke podrške, ciljevi kojima ćemo težiti u budućnosti biće i povećanje broja maloprodajnih objekata i unapređenje efikasnosti distribucije proizvoda do krajnjih potrošača – kaže Maja i dodaje da je u kompaniji posebna pažnja usmerena na razvijanje i širenje asortimana u okviru robne marke Soulfood.
– Pokrenuli smo proizvodnju u okviru sopstvene robne marke, a celokupna kampanja odvija se pod sloganom „Naša hrana za vašu dušu”. Pre nekoliko godina pokrenuli smo liniju za proizvodnju kora za višestruku namenu. Prateći potrebe savremene porodice, odlučili smo se za ručnu izradu kora, što je ujedno bio i prvi proizvod koji smo predstavili u okviru naše robne marke – zaključuje Maja Zavernik Mikić, direktorka nabavne službe u Soulfoodu. MN


Soulfood svoje partnere snabdeva iz Krnjače i Voždovca, a zahvaljujući savremenom softverskom programu koji omogućava uvid u transportne i dostavne rute, isporuka robe je brza i tačna.
– Posedujemo preko trideset vozila, a teren pokriva deset komercijalista koji svakodnevno obilaze kupce i obaveštavaju klijente o trenutnoj ponudi – kaže Maja.

Ostavi komentar