Ankete

Menadžeri: Kako organizujete radni dan


Andrea Mrvošević
brend menadžerka u kompaniji Neoplanta
S obzirom na to da su mi radni dani dinamični, volim da jutro posvetim sebi i pripremim se na najbolji način za nove radne obaveze. Ustajanje u 6h mi daje dovoljno vremena da natenane obavim svoj jutarnji ritual, a to je ispijanje prve kafe uz pregled jutarnjeg programa. Tada sam spremna za sve dnevne zadatke koje nosi moj posao, ima ih mnogo, ali u njima uživam. U marketing sektoru kompanije Neoplanta, svaki dan je drugačiji. Nekada ceo dan provedem na terenu, dok sam nekada ceo dan na sastancima sa kreativnim agencijama, uz „brainstorming“ sesije koje uvek iznedre nove ideje. Često radne dane provodim i u kancelariji sa dragim kolegama, gde ispunjavam niz tekućih obaveza, u skladu sa postavljenim planovima. Sve to moj posao čini dinamičnim i izazovnim, a posebno sam ponosna na to što je usko vezan za brend Pipi i Gudi. Neoplanta je lider u najvećoj kategoriji mesnih prerađevina (polutrajne kobasice), a da bismo zadržali ovu poziciju i ostvarili još više ciljeve, odnosno vodeću poziciju u regionu, neophodan je strateški pristup i svakodnevni fokus na dalje razvijanje ovog brenda. Nastojimo da budemo inovativni, drugačiji od konkurencije, da pored visokog kvaliteta i prepoznatljivo dobrog ukusa, našim potrošačima uvek ponudimo i dodatnu vrednost. Posao me ispunjava, ali sam dobro organizovana i vreme odvajam i za privatni život. Po završetku radnog dana, rado se družim sa porodicom i prijateljima, što mi pomaže da napunim baterije za nove radne uspehe.

 

Ivana-PavlovicIvana Pavlović
menadžerka operacija kompanije Sekopak
Iskreno verujem da intenzitet i dinamika današnjeg poslovanja zahtevaju kreativnost u organizaciji dnevnih aktivnosti. To posebno važi za posao upravljanja ambalažnim otpadom, kojim se bavi kompanija Sekopak i moj tim operacija. Tokovi otpada, dinamika preuzimanja, transporta i prerade jesu procesi koji su „živi” i u mnogo čemu nepredvidljivi. Koliko god da je dinamično, upravljanje otpadom zahteva dnevno praćenje, a meni taj posao olakšava to do lista koju svakodnevno revidiram i činjenica da otvorene teme prolazim sa svojim timom. Sekopakov posao usluge prenosa obaveza klijenata na osnovu Zakona o ambalaži i ambalažnom otpadu, podrazumeva sinergiju timova u Sekopak, pa planirane dnevne aktivnosti trpe promene u zavisnosti od zahteva klijenata. Bez obzira na dinamiku posla, za uspešan radni dan najvažnija je dobra komunikacija i pozitivna atmosfera, timski rad i međusobna podrška. Tada je sve rešivo i radni dan se završi uspešno, a naredni dočeka spremno.

 

citroen-fhdahdZoran Burić
PR & marketing menadžer Citroën-Avtonova KAB
U ovom poslu veoma je teško stvoriti rutinu. Dinamične i raznovrsne dnevne aktivnosti u velikoj meri određene su trenutnim događajima kao što su aktuelne kampanje i planovi za nove, sajmovi, putovanja, obilasci dilera, analiza rezultata i mnoge druge obaveze. Svaki radni dan zato je priča za sebe, ali prioritet na početku dana svakako je završavanje obaveza od prethodnog dana. U mirnijim periodima godine radni dan organizujem tako da imam dovoljno vremena da pregledam svu elektronsku poštu, porazgovaram s kolegama iz ostalih sektora, ispratim aktuelna zbivanja na tržištu automobila i informišem se o novim trendovima u mom poslu.

 

Nikola-PapakNikola Papak
menadžer korporativnih komunikacija kompanije Delhaize Serbia
U ritejlu svaki dan je veoma dinamičan. Proaktivno okruženje čine timovi koji su međusobno povezani i svako jutro brižljivo planiramo aktivnosti. U Maxiju smo svi na istom zadatku – da na pravi način odgovorimo pre svega na potrebe potrošača, tržišta, medija i dobavljača. Trudim se da organizujem sve obaveze u prepodnevnim časovima kako bi u drugoj polovini radnog dana ostalo što više vremena za konstruktivne sastanke i realizaciju kreativnih komunikacijskih rešenja. Na kraju s kolegama i saradnicima volim da sumiram dan. Uvek nastojim da završim sve obaveze u roku kako bih posle posla imao više vremena za porodicu i prijatelje.

 

Marko-Adžić,-UltraplanetMarko Adžić
menadžer prodaje, Ultraplanet
Planiranjem svakodnevnih radnih aktivnosti uspevamo da, osim nedeljnih i mesečnih obaveza, jasno definišemo i one koje nam pomažu da lakše ostvarujemo planiranu prodaju. Sve to zvuči vrlo „glatko” u teoriji, dok je u praksi nešto „hrapavije”. Živimo u vreme kada su sve češći zahtevi klijenata „danas za danas”, tako da planirane dnevne aktivnosti nekada i ne uspevamo da sprovedemo onako kako smo zamislili. Ipak, trudim se da fokus dana bude na aktivnostima koje utiču na stratešku i očekivanu prodaju. To ne podrazumeva pozivanje samo potencijalnih nego i postojećih klijenata, što mi obezbeđuje izgradnju stabilne prodajne mreže, a posledično i preporuku. Treba svakako spomenuti i obnavljanje kontakta s perspektivnim klijentima. U dnevnu rutinu ulaze i društvene mreže, na kojima sam aktivan, prezentujem naše proizvode i usluge i pronalazim nove klijente, kao i planiranje sastanka sa saradnicima. Konačno, da bi lična organizacija imala smisla, potrebno vam je i ogranizovano okruženje, kakvim se mogu pohvaliti zahvaljujući kolegama koji stručnošću i iskustvom umnogome doprinose radu sa zadovoljnim kupcima.

 

dalibor-bajicDalibor Bajić
direktor marketinga kompanije Sarantis
Pošto pripadam tipu ljudi koji sve vole da organizuju i ne mogu da zamisle dan bez unapred isplaniranih koraka, smatram da je dobra organizacija pola završenog posla. Svaki radni dan započinjem proveravanjem elektronske pošte. Na određene mejlove odmah odgovaram, a neke ostavljam za kasnije, pošto su mi potrebni dodatno vreme, informacije i konsultacije sa ostalim kolegama iz drugih sektora. Naravno, postoje i prioriteti, a deo mejlova prosleđujem brend menadžerima kako bi oni pripremili odgovor. Potom proveravam raspored za taj dan i u skladu s tim pripremam podatke koji će mi eventualno biti potrebni u radu sa svim sektorima (prodajom, finansijama, logistikom). Nakon toga proveravam prodaju brendova, i ukoliko postoje određena odstupanja, zajedno sa sektorom prodaje pravim dodatnu analizu kako bismo uočili problem i pronašli najbolje rešenje. Pauza za doručak ili ručak takođe je veoma važna, jer većinu aktivnosti obavljam u sedećem položaju. Zbog toga praktikujem kraću šetnju van firme kad god to vremenski uslovi dozvoljavaju. Izveštaji predstavljaju sastavni deo radnog dana bilo da su dnevni, nedeljni, mesečni, dvomesečni, tako da njih ostavljam za vreme posle pauze, kada mi se koncentracija popravi i kada mnogo efektivnije radim. Taj deo posla je suvoparan, ali nezaobilazan, pogotovo u turbulentnom makroekonomskom okruženju kao što je naše. Važna stavka je i obilazak tržišta kako bih na terenu dobio jasnu sliku o tome gde su naši proizvodi na polici u odnosu na konkurenciju, na koji su način pozicionirani, šta su noviteti na tržištu, koja se nova kategorija razvija, gde postoji novi potencijal za rast itd. Na osnovu podataka prikupljenih s terena i razmenom ideja s kolegama iz marketinškog i prodajnog sektora osmišljavam promotivne aktivnosti koje bi podstakle prodaju određenih proizvoda.

 

Maja-StajicMaja Stajić
senior account executive u PR agenciji Olaf&McAteer
Agencija Olaf&McAteer posvećena je pružanju vrhunske usluge, a osnova za to su, pre svega, stručnost i dobro organizovan posao. Rad u oblasti PR-a vrlo je dinamičan i često nepredvidiv, pa svaki novi dan pred sve nas postavlja nove izazove. Imajući u vidu takvo okruženje, vodim se izrekom „Vreme leti, na tebi je da budeš navigator”, jer bez obzira na to čime se bavimo, dan ima samo 24 časa i verujem da je važno raditi pametno kako bismo dobili maksimum od uloženog vremena i truda. Upravo zato, kao i većina nas, radni dan započinjem planiranjem obaveza za taj dan i određivanjem prioriteta za svaku od njih. Prvo se bacam na najbitnije i najhitnije obaveze, a u toku dana često pravim preseke šta je urađeno, a šta je još neophodno uraditi. Naravno, uspešan radni dan ne može se zamisliti bez dobre organizacije celog tima, pa tako i meni mnogo znači što radim u uigranom, profesionalnom, efikasnom i entuzijastičnom timu – agenciji Olaf&McAteer.

Ostavi komentar