Intervju

Poslujemo srcem

Miona-Tadic,-Podravka

Miona Tadić

direktorka marketinga u kompaniji Podravka

Iako se svet našao pred puno izazova i neočekivanih obrta tokom 2016, gledajući godinu unazad možemo reći da su srpska ekonomija i privreda ostvarile dobre rezultate. Pozitivne ocene i prognoze stižu i od MMF-a i od Svetske banke. Rast BDP, smanjenje stope nezaposlenosti, povećanje izvoza, investicija i potrošnje domaćinstava i države. S druge strane, naš izazov u 2017. su sve zahtevniji potrošači. Oni su svesni da se prezasićeno tržište bori za njihovu naklonost. Oni su sve manje lojalni brendovima, jer se u trenutku kupovine vode trenutnom akcijskom ponudom.  Na nama da svakodnevno osluškujemo njihove potrebe i približimo im se kao pojedincu. To uspevamo kroz inovativnost u komunikaciji u digitalnom dobu koje nam otvara nove mogućnosti za još ličniji kontakt sa potrošačem.

Planovi za 2017.

Kako bismo i u 2017. ostali kompanija sa najjačim brendom u Adria regiji, Vegetom, inovativnost primenjujemo ne samo u komunikaciji već i u proizvodima, uslugama i poslovnim modelima. Nije samo Vegeta naš simbol, tu je i medvedić Lino sa velikim asortimanom proizvoda namenjenim najmlađima. Naša kompanija posluje već 80 godina i to na preko 40 tržišta.  Imamo ogromno iskustvo, široku paletu proizvoda, najviše kriterijume kada se govori o kvalitetu proizvoda. Ono što je jednako važno je da imamo odličnu saradnju sa svim našim dugogodišnjim partnerima na srpskom tržištu. Kada sve ovo udružimo, i u jednačinu ubacimo srce sa kojim uvek poslujemo, verujemo da dobre prilke u 2017. mogu da postanu odlični rezultati.

Ostavi komentar