Region

Počele pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju

weekend media festival u rovinju

 

Počele su pripreme za jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala. Najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Evropi ove će se godine održati od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju. Generalni pokrovitelj je Adris grupa.

Weekend je do sada ugostio gotovo 45.000 učesnika. 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz cele regije. Prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, blockchaina…

– Deseta godišnjica znači da smo napravili dobar posao, no ujedno nam je i veliki izazov. Za deseto, jubilarno izdanje očekujemo veliku prekretnicu. Uz visoke standarde pripremamo nešto posebno što će svi posetioci moći da vide u izgledu i sadržaju – izjavio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

– Kroz proteklih deset godina, svake smo se menjali, a Weekend je postojao sve bolji. Krenuo je kao medijski-marketinški festival, a sada je festival biznisa, tehnologije i kreativnosti koji uključuje medije i marketing. Za desetu godišnjicu pripremamo bolji i značajniji program. Uz još veće iskorake i siguran sam da će svi biti oduševljeni – obećava Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.


Weekend Media Festival tokom poslednjih deset godina postao je sinonim za opušteno mesto na kome se okupljaju brojni komunikacijski i marketinški stručnjaci.

– Od prvog dana do danas postoji doslednost ovog projekta, a to je da istraje na konceptu kreativnog dokoličarenja. To je projekat koji veseli sve, od učesnika do publike i ljudi koji navraćaju iz samog Rovinja. Mislim da je ovo prepoznatljiva adresa i finale sjajnih događanja koje imamo tokom cele godine. Poentiramo i na činjenici da komunikacijska industrija takođe dolazi na svoje. Učiti, razmenjivati poslovna iskustva, dogovarati poslove, a pritom dokoličariti, odnosno uživati u projektima, naročito u noćnom i kreativnijem delu ovog festivala – rekao je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe, Predrag Grubić.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za najpoznatije partije i networking koji će ove godine biti podignut na viši novo. Opuštenoj atmosferi festivala doprineće i pomno osmišljen muzički program koji je oduvek bio jedan od njegovih najjačih aduta. 

Ostavi komentar