Šokantna upozorenja na kutijama cigareta mogu pomoći pušačima da donesu odluku o prestanku pušiti, pokazalo je novo istraživanje škole javnog zdravlja Harvardskog univerziteta.

Istraživanje objavljeno u časopisu Plos one pokazuje reakcije više od 3.300 pušača na odbojne slike i pisana upozorenja na kutijama cigareta. Utvrđeno je da je među onima koji su gledali odbojne prizore bilo 30 odsto više osoba koje su rekle da su spremne da prestanu da puše u roku od mesec dana u odnosu na one kojima su ponuđena samo tekstualna upozorenja. Rezultati istraživanja su bili isti kod različitig grupa stanovništva bez obzira na stepen obrazovanja, prihoda ili rasu.

U decembru prošle godine savezni sud blokirao je novi američki savezni propis koji je obavezao duvansku industriju na prikazivanje odbojnih slika na kutijama cigareta poput muškarca koji ispušta dim kroz rupu na vratu.

Sud je na zahtev duvanske industrije izrekao meru privremene zabrane toga propisa uz obrazloženje da će duvanska industrija verojatno dobiti sudski spor zbog narušavanja prava slobodnog govora zagarantovanog ustavom.

U maju prošle godine američka Agencija za hranu i lekove (FDA) objavila je devet upozorenja koja je trebalo da počnu da se objavljuju u septembru. Više fabrika cigareta je nakon toga tužilo FDA tvrdeći da ih nova upozorenja prisiljavaju da se angažuju na strani antipušačke kampanje u ime vlade.

Novi Proizvodi

Nije svejedno Povodom društveno odgovorne kampanje „Nije svejedno kad bebe dolaze”, kompanija Nectar...

Zlatno ulje smilja Preporučuje se za intenzivnu negu kože. Utrljava se u kožu kružnim pokretima, a za celo lice...

Market network


Market network je B2B časopis i portal specijalizovan za trgovinu i robu široke potrošnje, namenjen svim učesnicima na tržištu. Market network povezuje sve subjekte koji su uključeni u promet, od proizvođača, distributera i uvoznika robe široke potrošnje, do veleprodaja, maloprodajnih lanaca i samostalnih trgovinskih radnji. Čitaoce informiše o trendovima i aktuelnim dešavanjima na tržištu, relevantnim propisima i inovacijama u poslovanju.

B network je izdavačka kuća koja se bavi Business to Business (B2B) komunikacijama. Svoju izdavačku delatnost usmerila je na štampana i digitalna izdanja koja imaju za cilj da informišu, savetuju i edukuju profesionalce u raznim oblastima. B network je izdavač specijalizovanih B2B časopisa: CaféBar network, Market network, Pharma network, Ton - Energija boja.

-----------

Market Network is a Business to Business (B2B) magazine and Internet portal specialized for Trade Management, Retail and FMCG sector. With long tradition and valuable knowledge in the field of researching, monitoring and analyzing market trends, Market Network brings informative and educative content to its readers, who are professionals working within retailers, manufacturers, import-export companies and different trade formats, as well as other participants in the FMCG sector. 

B Network is a publisher of Business to Business (B2B) publications. It has a focus on magazines specialized for different industries, as well as websites, newsletters, books, guides, and other print and digital issues. Our core business is based on four print and digital B2B magazines: CaféBar Network, Market Network, Pharma Network,Tone – Energy of Colors.