Srbija

HoloLens tehnologija u Gorenje proizvodima

HoloLens

Tehnologija se danas razvija brže nego ikada. Mi se možemo prilagoditi novim izazovima i zahtevima rastućeg digitalnog društva koristeći poslednju generaciju napredne tehnologije, koja donosi promene u svakom segmentu našeg svakodnevnog života i rada. Zahvaljujući najsavremenijoj tehnologiji, budućnost je već danas opipljiva i fleksibilnija za korisnike.

HoloLens u Gorenje Grupi

Gorenje Grupa je uvela Microsoft HoloLens tehnologiju u svoj Istraživački i razvojni centar (R&D), kao i u IT sektor. HoloLens omogućava napredniji i efikasniji razvoj proizvoda iz ugla korisničkog iskustva. U takvom radnom okruženju testiraju se performanse proizvoda, a zatim dodatno razvijaju i prilagođavaju za svakodnevnu upotrebu.

Microsoft HoloLens napravljene su od specijalizovanih komponenti, posebnog hardvera, softvera i prilagođenih aplikacija koje omogućavaju holografsko računanje. HPU (Jedinica holografskog procesora) koja se nalazi na prednjem delu naočara pravi i kopira holografske slike, dok istovremeno omogućava korisniku slobodno pomeranje i interakciju sa hologramima.

AR (augmented reality) – stvarnost u kojoj uvek postoji šansa za drugi pokušaj i dodatnu promenu

HoloLens čini da 3D objekti budu deo fizičke realnosti. Najveća prednost ove tehnologije je mogućnost da se performanse aparata promene, kreiraju i isprobaju kroz 3D hologram. HoloLens kamere prate pokrete korisnika i reaguju na njih veoma brzo i adekvatno. Na ovaj način moguće je dizajnirati, adaptirati, menjati i analizirati konfiguraciju i dizajn proizvoda koji će se na kraju naći u domu krajnjeg korisnika.

Digitalna biznis strategija Gorenje Grupe podrazumeva i međusobno povezivanje u okviru timova tokom celokupnog procesa stvaranja proizvoda. HoloLens omogućava istovremeni rad na razvoju proizvoda međusobno povezanih sektora kao što su Istraživačko-razvojni centar, IT, dizajn itd. za testiranje ideja i kompleksnijih koncepata, smanjujući troškove i vreme potrebno za razvoj proizvoda. U proizvodnji HoloLens omogućava vizualizaciju i tako doprinosi smanjenju broja grešaka, povećava produktivnost i čuva okolinu – jer se smanjuje upotreba materijala. U prodaji korisnicima pruža mogućnost da personalizuju budući uređaj – da prilagode unutrašnji raspored i spoljašnji dizajn. U marketingu povećava zadovoljstvo korisnika kroz direktan uvid u pravilnu postavku uređaja i prvu upotrebu, predstavljajući glavne prednosti i karakteristike koje je inače teško opisati. U post prodajnom procesu omogućava otkrivanje i otklanjanje kvarova, povećavajući zadovoljstvo korisnika uz pojednostavljeno iskustvo kupovine i upotrebe.

Pravilnom upotrebom ove tehnologije Gorenje Grupa čini odlučujuće korake ka digitalizovanijoj budućnosti i novoj realnosti koju možemo formirati i menjati već danas onoliko puta koliko je potrebno da bismo oblikovali i dizjanirali najbolje moguće i opipljive rezultate.

Ostavi komentar