Svet

Brendovi treba da se fokusiraju na novu generaciju

U izveštaju o Tetra Pak Indexu za 2017. godinu navodi se da je potrebno da brendovi usmere svoje online aktivnosti na novu generaciju komunikacijskih platformi ako žele da uspeju u virtuelno povezanom svetu, zasićenom informacijama, gde sve više raste uticaj sadržaja koji kreiraju korisnici i treće strane.

U ovom izveštaju, kompanija je identifikovala novu podelu potrošača, kao i načine da ih privuče. Reč je o grupi Super lidera, najuticajnijoj podgrupi online zajednice. Kroz svoje aktivnosti, oni postaju snažni zastupnici brenda, i kao takvi, mogu širiti poruke, oblikovati mišljenja i graditi poverenje što omogućava brendovima da preko vrlo snažnog resursa dopru do što većeg broja povezanih korisnika.

Čineći samo 7 odsto ukupne online zajednice, Super lideri predstavljaju njene najaktivnije članove. Više od polovine (57 odsto) njih svake sedmice piše recenziju brenda i/ili proizvoda, a skoro dve trećine (65 odsto) njih tvrdi da ih na to podstiče pozitivno iskustvo. Pored toga, više od tri četvrtine (78 odsto) ovih korisnika očekuje odgovore od brendova na svoje recenzije i ocene, tvrdeći da interakcija sa brendovima na društevnim mrežama poboljšava njihovo mišljenje o navedenim brendovima (79 odsto).

Frančesko Faela (Francesco Faella), generalni direktor kompanije Tetra Pak South Eastern Europe, izjavio je:

– Odlučili smo da izveštaj o Tetra Pak Indexu usmerimo na više kategorija i više industrija „povezanih potrošača“ sa težnjom da brendovima koji se bave proizvodnjom hrane i pića omogućimo bolje razumevanje prilika za razvoj koje su pred nama. Naš poslovni model podrazumeva pristup pružanja podrške i ohrabrivanja kupaca na interakciju sa povezanim potrošačima, počev od naših diskusija sa kupcima na osnovu kojih generišemo nove ideje, pa do inovacija i tehnologija koje im omogućavaju da kroz vlastiti komunikacijski kanal u potpunosti iskoriste potencijal svojih proizvoda. Radujemo se našem zajedničkom putovanju kroz digitalni svet i korišćenju svih mogućnosti koje nam on pruža.

Izveštaj takođe prikazuje kako se pristup potrošača menja, od relativno linearnog procesa do kompleksne mreže sa više zajedničkih tačaka. Potrošači danas istražuju informacije o proizvodu pre, nakon i za vreme kupovine. Oni pregledaju barem četiri izvora pre kupovine, od kojih su mnogi izvan kontrole brendova, što je još jedan razlog zbog kog bi kompanije trebalo da sarađuju sa super liderima, imajući u vidu da njihovi komentari i komunikacija sa brendovima predstavljaju jedan od najpouzdanijih izvora informacija za potrošače.

Ostavi komentar