Srbija

Potrošači donose trendove!

direct media trendove donose potrošači

Na predavanju za 500 marketinških profesionalaca, održanom u Beogradu u okviru Direct Media Akademije, vodeći svetski eksperti u oblasti marketinga Trendwatching predstavili su glavne trendove, kao preporuku brendovima, medijima i marketinškim agencijama.

Pet globalnih trendova u marketingu za 2018.

  • Ponuditi uslugu ili proizvod koji će olakšati ljudima život, čak i upotrebom veštačke inteligencije,
  • Biti prisutan svuda i u svakom trenutku na potpuno novim mestima i u novim kontekstima,
  • Povezivati ljude sa osobama koje dele ista interesovanja,
  • Promeniti na bolje sopstvenu kompaniju iznutra (i o tome pričati!) i konačno,
  • Biti drugačiji i nepredvidiv

Potrošači kreiraju trendove

 

– Ponašanje potrošača i njihova očekivanja se menjaju brže nego ikada. Moramo da prepoznamo šta su očekivanja, pre nego što se ona odraze na poslovanja, da im izadjemo u susret i inoviramo svoj proizvod ili uslugu. U okruženju u kojem se promene brzo dešavaju, i sami morate da postanete posmatrač potrošača i trendova koje oni donose – poručio je Dejvid Metin, direktor za trendove i analitiku na globalnom nivou u Trendwatching-u.

Direktor Direct Media sistema Jovan Stojanović izjavio je da je praćenje trendova važno u marketingu koji povezuje kompanije i potrošače, podjednako kao i stalni rad na sebi kroz učenje.

– Pre nekoliko godina smo osnovali Direct Media Akademiju sa ciljem da nam pomogne da budemo bolji u našem poslu, a danas smo je prvi put otvorili za širu marketinšku javnost. Želimo da deo naše ekspertize podelimo sa strukom i da kroz sve bolju komunikaciju osnažimo naše brendove i celo tržište. Da bismo stalno bili na tragu novih znanja, u tome nam ovaj put pomažu gostujući predavači Trendwatching tima koji donose pogled na globalne trendove sa kojima ćemo se susretati u narednim godinama –  izjavio je Stojanović.


Direct Media Akademija (DMA) je regionalni edukativni program kroz koji je do sada prošlo više od 300 polaznika. U organizacionom i programskom odboru DMA su Direct Media stručnjaci iz različitih oblasti marektinga i komunukacija: strategije brenda, komunkacijskog planiranja, istraživanja, digitalnog marketinga, odnosa sa javnošću, komunikacije na društvenim mrežama. Program je zamišljen kao serijal predavanja i radionica uobličenih u module koji pokrivaju teorijski i praktični deo ovih marketinških oblasti.

Ostavi komentar