Konsalting Trendovi

Košulje po meri

Novi trend među menadžerima!

U Beogradu se u posledjih godinu dana otvorilo bar desetak specijalizovanih prodavnica koje izrađuju košulje po meri. Najviše ih je u centru grada, gde ima i onih koje posluju već nekoliko godina, ali su tek sada, pred naletom novog trenda, učvrstile svoju poziciju. Ovakve krojačke radnje vraćaju nas u davno zaboravljena vremena, kada su se maramica zadenuta u džep od sakoa, manžetne na rukavima, pa i inicijali izvezeni na košulji podrazumevali…

 

U tim radnjama, kupac može da bude kreator svoje košulje! Garderoba po meri omogućava da sve bude do najsitnijih detalja prilagođeno kupcu ali i da se razlikujete od drugih, naročito ako znate da je čoveku potrebno svega sedam sekundi da stekne prvi utisak o nekoj osobi prilikom upoznavanja. Kažu nam u ovim specijalizovanim radnjama da ovaj trend omogućava da se odećom u prvi plan istakne samopouzdanje, urednost i negovan izgled.
Košulja je nekada bila tunika i služila je kao platneni međusloj između tela i vunene ili kožne odeće. U drugoj polovini 19.veka, košulje su se proizvodile zanatlijskom obradom konoplje i pamuka. Svaka zanatlijska porodica imala je stručnjaka zaduženog za veštinu tkanja. Danas, dobra košulja kraljica je svakog stila!
Poslovna ili ne, definitivno je must-have svih sezona, nešto što svaka osoba mora da ima u svom garderoberu.
Košulju po meri, u glavnom gradu, možete da dizajnirate u radnjama MojKrojač, Košulje po meri, Košulja po mojoj meri, Košulja.rs. i drugim sličnim prodavnicama.
Radnja MojKrojač posluje od 2001. i isključivo se bavi izradom košulja po meri klijenata.
– U to vreme, supruga i ja smo bili zaposleni i finansijski nezavisni. Uočili smo pogodan trenutak da našu energiju uložimo u nešto novo. Istražujući tržište shvatili smo da u Beogradu nema nijednog proizvođača košulja po meri, a kamoli neko ko ima dobru platformu za prodaju i za interaktivno kreiranje košulja. – kaže Miloš Ilić, vlasnik prodavnice MojKrojač.
Košulje po meri možete da kreirate i on-line i naručite, a ukoliko nemate poverenja u kupovinu odeće bez prethodne probe, možete otići lično. Najbolje je, kažu iz ovih radnji, da prvo zakažete termin jer se u nekim radnjama krojači angažuju po potrebi.
Kada prvi put kupujete košulju po meri, najbolje je da odete lično, kako bi vam krojači uzeli mere.Vreme isporuke košulje je od 15 do 30 dana. Naravno, prvo stiže probna košulja, pa tek onda finalna, po vašem dizajnu skrojena.
– Kupac kreira košulju na osnovu svojih želja i potreba. U slučaju potrebe za biznis košuljom, preporučujemo da košulja bude izrađena od materijala koji se ne gužvaju, takozvani non iron materijali. Za neformalne prilike dozvoljeni su lan, teksas, materijali sa različitim printom, ili upadljivim bojama – objašnjava Miloš Ilić.
U naletu ovog trenda, vlasnici radnji, zadovoljno trljaju ruke. Posla ima dovoljno, a
preporuka od usta do usta, kako kažu, i dalje je najbolja referenca Najčešći kupci košulja po meri su poslovni ljudi, mladoženje i njihovi gosti, ali i svi oni koji se ne uklapaju u standardne veličine odeće.
U zavisnosti od materijala, razlikuju se i cene košulja. Za žensku košulju po meri u proseku treba izdvojiti od 4.000 do 8.000 dinara, dok se cene muških košulja kreću od 6.000 do 9. 000 dinara. Naravno, košulja može da bude i skuplja, na primer, ako je izrađena od egipatskog pamuka ili nekog drugog materijala koji ne može da se kupi u Srbiji.

Košulja mora da bude dobro ispeglana!
U poslovnoj varijanti, košulju podjednako biraju i muškarci i žene.
Menadžeri za poslovni izgled najčešće biraju košulju bele boje jer pristaje uz gotovo svaku odevnu kombinaciju. Ona mora da bude ravnih linija, bez nabora i dobro ispeglana. Naravno, i košulje drugih boja dolaze u obzir poput svetlo plave ili bež.
Za muškarce, dobro skrojeno odelo uz košulju se podrazumeva, dok je za žene nezaobilazna suknja do kolena ili elegantne pantalone. Cipele neka budu u nijansi kaiša, ali na umu neka vam uvek bude pravilo da košulja bude bar za nijansu svetlija od suknje ili kostima.
Muška košulja uvek treba da bude zakopčana, dok su košulje sa kratkim rukavima u poslovnom bontonu, “zabranjene”, pa čak i leti. Može da se nosi i bez kravate, naročito kada je reč o manje formalnim sastancima. Ukoliko birate da nosite košulju bez kravate, najbolje je da izaberete košulju sa tankim prugama. Ali, pazite, košulje sa prugama stoje mršavim i visokim muškarcima.
Ženska košulja može da se nosi i diskretno otkopčana (jedno dugme), a dozvoljeno je i nošenje upečatljivih detalja poput broša ili ogrlice. Za koju god kombinaciju da se odlučite, sa dobrom košuljom teško da ćete pogrešiti, naročito jer je košulja komad koji nikada ne izlazi iz mode! MN


U zavisnosti od materijala, razlikuju se i cene košulja. Za žensku košulju po meri u proseku treba izdvojiti od 4.000 do 8.000 dinara, dok se cene muških košulja kreću od 6.000 do 9. 000. Naravno, košulja može da bude i skuplja, na primer ako je izrađena od egipatskog pamuka ili nekog drugog materijala koji ne može da se kupi u Srbiji

Ostavi komentar