Svet

METRO i Techstars nude investiciju od 120.000 evra za pokretače inovacija

Metro

Metro u partnerstvu sa američkom kompanijom Techstars, u okviru projekta METRO Akcelerator, podržava startapove koji kreiraju rešenja za unapređenje poslovanja preduzetnika, kako u HoReCa tako i u sektoru maloprodaje.

Metro i Techstars su otvorili drugi po redu konkurs METRO Akcelerator za Startap firme koje razvijaju digitalna i tehnološka rešenja za poslovne potrebe u maloprodaji. Odabranim startapovima biće pružena mogućnost da počev od 21. aprila 2018. tokom tri meseca u Berlinu razviju svoje projekte, a sredinom jula 2018. imaće priliku i da projekte predstave na dva odvojena demo dana, u Londonu i Minhenu.

U sedištu Metro Akceleratora u Berlinu, 10 odabranih startapova imaće priliku da uz podršku više od 100 međunarodnih mentora, optimizuje svoje poslovne modele i ideje, kao i da pronađu najbolji način da utiču na jačanje čitavog ekosistema maloprodaje. Svakom od deset odabranih startapova Metro i Techstars dodeliće investiciju u iznosu do 120.000 evra.

Svi zainteresovani startapovi, koji razvijaju inovativne aplikacije za maloprodaju, mogu se prijaviti na konkurs do 2. februara 2018. godine, putem sajta – www.metroaccelerator.com. Priliku da učestvuju imaju i startapovi iz Srbije.

Pored maloprodaje, koji su važni kupci Metro-a, kompanija će zajedno sa partnerom Techstars nastaviti sa programom namenjenim startapovima koji razvijaju aplikacije i za HoReCa sektor.

Digitalni alati koje razvija Metro Akcelerator, pomoći će Metro kupcima da povećaju svoju produktivnost u pružanju usluga i na taj način im pružiti dodatnu podršku u napredovanju u digitalnom svetu, što će se direktno odraziti na celokupno unapređenje njihovog poslovanja.

Ostavi komentar