Srbija

Total Serbia investira u servise i obrazovanje

Total Serbia, filijala četvrtog najvećeg proizvođača ulja i gasa na svetu i jedini renomirani svetski proizvođač maziva koji je direktno pristan u Srbiji, najavljuje povećan obim investicija u 2018. godini. Planirani projekti imaju za cilj da podrže partnere i unaprede korisničko iskustvo sa jedne strane, a sa druge strane da kroz društveno odgovornu kampanju pozitivno utiču na lokalnu zajednicu.

Projekat “Total Quartz Auto Service”, koji u Totalu je pokrenut na globalnom nivou, ima za cilj primenu svetskog standarda po pitanju izgleda i kvaliteta usluga partnerskih servisa u Srbiji.

-Implementacijom ovog koncepta Total Serbia nastavlja da približava globalne standarde poslovanja kompanije Total tržistu Srbije i regiona. Verujemo da je TQAS koncept odlična prilika da budemo korak bliže korisnicima naših proizvoda i želimo da viši nivo usluge koju ovaj koncept pruža bude jedan od načina da im se odužimo za poverenje koje nam ukazu već dugi niz godina- izjavio je Nikola Marković, menadžer prodaje u kompaniji Total Serbia koji je ujedno i vođa ovog projekta.

Za sada je u ovaj program ušlo tri servisa u Srbiji. Prvi servis brendiran po novom konceptu je servis “Samardžić” koji je svečano otvoren danas u Beogradu. Ovom prilikom Nikola Samardžić, vlasnik servisa, je izjavio

-Pristupanjem ovom konceptu AS Samardžić unapređuje svoje znanje, podiže nivo usluge i ostvaruje bolji odnos sa svojim klijentima. Podrška kompanije Total je od velike važnosti budući da na ovaj način unapređujemo svoju prepoznatljivost, kvalitet i stručnost. Zadovoljstvo nam je da budemo deo ovog koncepta.

Cilj Totala je da se u narednom periodu brendira 30 servisa širom Srbije. Kriterijumi za ulazak servisa u partnerski program su kvalitet servisa i usluga, pristupačnost i vidljivost. Glavni benefiti servisa u mreži prvenstveno su partnerstvo i sigurnost sa kompanijom Total, prepoznatljiv vizuelni identitet i činjenica da će oni uvek biti prva preporuka ove kompanije. Pored navedenog, podrška za svaki servis u mreži ostvariće se kroz razne marketinške akcije, ali i kroz kontinuiranu obuku i unapređenje tehnoloških znanja zaposlenih u servisima.

Sa druge strane, korisnici usluga servisa uživaće sigurnost prilikom odabira servisa i usluga, kao i posebne pogodnosti i akcije koje će biti organizovane u okviru servisne mreže. Pored brze i stručne zamene ulja i ostalih pratećih usluga, korisnik može biti siguran u kvalitet proizvoda pod brendom Total.

Ovo je još jedna u nizu investicija koje je Total doneo u Srbiju svojim direktnim prisustvom, ali i potvrda ozbiljne namere koju kompanija ima na ovom tržištu.

Još jedan veliki projekat planiran za 2018. godinu je nastavak društveno odgovorne kampanje “Na putu za bezbednost dece u saobraćaju” čiji je cilj da na zabavan način i uz jaku vizuelnu poruku podigne svest o važnosti bezbednog ponašanja u saobraćaju kod dece mlađeg školskog uzrasta. Ove godine projekat je realizovan u 17 osnovnih škola na teritoriji beogradske opštine Palilula, a već od naredne godine Total planira da uključi gradove i opštine iz cele Srbije, pozivajući sve zainteresovane predstavnike lokalnih vlasti i osnovnih škola da se preko kontakt forme na veb-sajtu kompanije prijave za učešće u projektu.

Srbija je prva zemlja u Evropi u kojoj je ovaj projekat realizovan kao deo Totalove globalne inicijative Decade of action for road safety 2011-2020. Program edukacije je razvijen u saradnji sa stručnjacima iz oblasti obrazovanja i bezbednosti u saobraćaju i u potpunosti je prilagođen potrebama, znanju i veštinama dece iz Srbije. Sastoji se od pet različitih segmenata, od kojih svaki ima za cilj da ohrabri samostalno razmišljanje i podstakne interakciju. Nezaobilazan deo programa je i zabavno-edukativna igra za decu koja nosi naziv “Na putu za bezbednost” i koja je dostupna na veb-sajtu kompanije.

 

Ostavi komentar