Vesti

Mini Pani u Hrvatskoj i Sloveniji

Franšizni sistem Mini Pani je, posle Mađarske, započeo poslovanje i u Hrvatskoj i Sloveniji i već je pronašao prve primaoce franšize.

Franšizni sistem Mini Pani je, posle Mađarske, započeo poslovanje i u Hrvatskoj i Sloveniji i već je pronašao prve primaoce franšize.

– Potrudili smo se da osmislimo najdostupniji franšizni koncept, da ulaganja budu minimalna da veći deo profita ostane kod primaoca franšize. Prva prednost je što ne postoji zahtev da se kupi određena količina proizvoda i da se drži na lageru. Od naših primalaca ne tražimo ništa unapred, ne vezujemo ih godinama za nepoznato, već im nudimo test period tokom kojeg dobijaju besplatnu dostavu robe, korišćenje spot-pećnica i vitrina bez nadoknade, kao i ekskluzivitet i marketinšku podršku – kaže Gabor Kovacs, vlasnik kompanije Mini Pani doo.

Kako piše portal Franchising za ovakav potez su se odlučili zbog već prisutne konkurencije na tim tržištima, ali su zbog toga spremili i druge povoljnosti. 

– Detaljno smo uradili analizu tržišta, apsolutno smo cenovno konkurentni, što se tiče veleprodajnih cena prema našim primaocima franšize, ali i krajnjim cenama prema potrošačima. Uz to, svoju konkuretsku prednost vidimo i u bogatoj i jedinstvenoj ponudi te se na našim prodajnim mestima mogu pronaći bureci, fingersi, kroasani, kafa, ceđeni sokovi – ističe Kovač.

Mini Pani se bavi proizvodnjom i distribucijom duboko smrznutog polugotovog peciva u sklopu franšiznog sistema, može biti zasebna spot-pekara, „shop-in-shop“ koncept ili, pak, ostrvo u tržnom centru, ali u svakom slučaju, pecivo se peče na licu mesta. Poslednja novina u ponudi jesu mobilne jedinice za prodaju ovih peciva, što su „produžene ruke“ Mini Pani lokala.

Kako ističe vlasnik kompanije ovaj poslovni koncept je idealan za samozapošljavanje i kao porodični posao koji može da omogući pristojnu zaradu.

Ostavi komentar