Region

Održana 18. konferencija medijskih trendova

Završila se 18. konferencija medijskih trendova SEMPL koja je ove godine u Portorož privukla 1000 učesnika, 10 posto više u odnosu na prošlu godinu. Više od dvadeset međunarodnih govornika posvetilo se razvoju prelomnih ideja, novim poslovnim modelima, strateškom kazivanju priča, ulozi veštačke inteligencije u marketingu, viralnim internet sadržajima i novim oblicima medijskog zakupa.

Konferenciju SEMPL otvorila je američki stručnjak za storyteling Kindra Hol, koja je ličnim pričama uverljivo dokazala koliko je važno obraćati se emocijama ljudi kroz priče. Uverena je da priče treba koncipirati strateški i dugoročno, ako robne marke žele da utiču na ponašanje potrošača i posledično na samu prodaju.

Dr. Sebastian Vernicke, naučnik za podatke u nemačkom savetodavnom preduzeću Solon, upozorio je bez obzira na to, što su velike baze podataka nezaobilazne prilikom donošenja poslovnih odluka, sami podaci nikada ne daju sveobuhvatni odgovor na kompleksne probleme. I mediji se sve više oslanjanju na brojke, kada se radi o njihovim čitaocima, gledaocima i slušaocima.

semplPublici se predstavio i Šeridan Šed Simov, britanski preduzetnik, motivator i majstor neobičnih ideja koji je postao poznat zahvaljujući svojoj knjizi O čemu razmišlja svaki muškarac, kad ne razmišlja o seksu, koja sadrži samo 200 praznih strana. Pažnju javnosti je privukao i promenom svog imena u Bog i svojom valutom ego, o čemu je govorio i na SEMPL-u i savetovao učesnicima kako da dođu do novih, neobičnih ideja, zbog kojih će se izdvojiti. Uveren je da je svaki čovek kreativan i da ljude ništa ne ometa na njihovom putu do ostvarivanja ideja.

Džordž Betel, glavni strateg za komunikacione kanale u medijskog agenciji PHD iz Velike Britanije, publiku je pozvao na putovanje u 2029. godinu i najavio da će veštačka inteligencija imati izuzetno veliki uticaj i na marketing i robne marke.

Pored ostalih, prisutnima su se obratili i Piter Hopvud, trener javnih nastupa, Rene Lamsfus, glavni direktor istraživanja u nemačkoj medijskoj agenciji Publicis Media i mnogi drugi.