Srbija

Franck kafa ponovo na tržištu Srbije

Franck ponovo u Srbiji

Posle 25 godina, hrvatska kompanija Franck vratila se na tržište Srbije. Od marta, na policama srpskih supermarketa nalazi se nekada najpopularnijaa “ciglica”. Osim nje, u ponudi je i veliki asortiman mlevene kafe, instant kapućino i čajevi.

Kompanija Franck je prošle godine ostvarila rast od 8,5 odsto. Sudeći po prvom kvartalu 2017. godine, kako kažu iz Francka, u ovoj godini će dvocifreno rasti.
– Svakako bih idvojio i naročito detaljna merenja koja smo uradili, od potrošačkih preferencija do svih merljivih parametara kupaca, u ritejlu kao i horeca sektoru, kao i merenja svih naših procesa. To nam je donelo trend rasta prihoda, a posebno tržišnih udela, koji su, po prvi put, istovremeno rasli na svim primarnim tržištima i kanalima u Hrvatskoj, BiH i Sloveniji – rekao je izvršni direktor Zoran Mabić za Večernji list.

Franck u Srbiji

– Srpsko tržište mlevene, turske kave je ogromno. Za razliku od hrvatskog sa 9.500 tona, ono troši i 24.000 tona mlevene kave godišnje, ali dosta oscilira u kvalitetu – dodao je Mabić.


Franckova “ciglica”, takozvana Jubilarna na prostorima bivše Jugoslavije nekada je bila omiljena kafa mnogih. Njen zaokružen, čokoladan ukus i poseban miris dobro su poznati svim ljubiteljima kafe. Prodaje se u vakumiranom pakovanju u obliku cigle.

 

3 komentara