Trendovi

Kako se obogatiti? Drop shipping

Zahvaljujući internetu, preduzetništvo je postalo dostupno svima. Više od 3,2 milijarde ljudi redovno posećuje globalnu mrežu, pa nije ni čudo što oni sa preduzetničkim duhom radije prave veb-sajtove nego što otvaraju radnje. U takvom digitalnom okruženju, svoje mesto zauzeo je drop shipping. Verovatno ste već čuli za taj pojam, ali u slučaju da niste, evo objašnjenja – drop shipping je model isporuke ponuđene robe u kome se ona kupuje direktno od trgovaca na veliko i zatim šalje direktno kupcu koji je naručio proizvod….

To znači da fizički nema radnje, ni magacina, ni inventara kojim treba rukovoditi. Zato, umesto da vreme i energiju traće na trivijalne stvari, preduzetnici mogu da se fokusiraju na razvoj svojih kompanija. A što je najbolje, u drop shippingu postoji mogućnost velike zarade.

E sad, kako zapravo neko može da se uključi u tu multimilionsku arenu?
Tačno je da besplatni e-commerce kursevi koje nude drop shipping lideri poput Oberla, pomažu novim preduzetnicima u ovoj oblasti da dođu do prvog miliona na internetu, ali je trenutno mnogo važnije sagledati kompletnu sliku drop shippinga.
Iako ova lista nikako nije konačna, ako je sama ideja lansiranja, održavanja i razvijanja drop shipping posla izazvala vašu znatiželju, sledeće tri stavke pomoći će vam da krenete u pravom smeru!

Počnite sa širokim spektrom proizvoda!
Od podloga za miša i drangulija koje svetle u mraku do električnih uređaja i moderne garderobe, svaki proizvod može postati deo vašeg drop shipping modela. Ipak, imajte na umu da je na početku bolje da izaberete proizvod iz lako prepoznatljive kategorije (niše). Posle odabira, radite na svom imidžu!

Recimo, posuđe drži dobar deo e-commerce kolača. Ali umesto da skakućete sa proizvod na proizvod, nastavite da razmišljate. Testirajte kako biste dobili ideju koja će vas zadržati. Tako možete, recimo, da shvatite da su šolje sa sarkastičnim komentarima pravi put za vas. Šta god da je vaš proizvod, nađite svoju nišu i držite se nje!

Napravite svoju digitalnu radnju!
Svaki novi drop shipping preduzetnik nada se da će njegov sajt brzo postati deo Amazona. Realni ishod je da će se stvari odvijati relativno polako u početku. U ovoj fazi vašeg e-commerce biznisa, stvari stoje ovako: što više pojednostavite stvari, veća je verovatnoća da zaradite!

Naoružani ovakvim razmišljanjem i specifičnom nišom proizvoda koju ćete zauzeti, idite na Shopify ili neku sličnu platformu i počnite da testirate svoj novi biznis. Naravno, imaćete potrebu da uredite svoj virtuelni prostor sa jedinstvenim logotipom i profilom, ali budite strpljivi i sačekajte da prodaja krene pre nego što uradite išta drugo.
Početna reakcija, logično, jeste da zavirite i pogledate šta radi vaša konkurencija. I da počnete da je kopirate. Deluje privlačno, ali ukoliko tek treba da pozicionirate svoju liniju proizvoda kroz početnu prodaju, možete se naći u situaciji u kojoj trošite dve, za jednog preduzetnika najvažnije stvari: vreme i novac.

Koristite efektivne i jeftine metode!
Da li je vaša linija proizvoda dokazala svoju vrednost? Ukoliko jeste, na pravom ste putu i spremni ste za sledeći korak – marketing. Ali ne činite stvari težima nego što jesu! Ono što je prethodno rečeno za vašu digitalnu radnju, važi i za marketing. Opredelite se za lagan, efektivan i jeftin pristup.
Google oglasi i SEO odličan su način da ostvarite vezu sa publikom koja je već zainteresovana za vaše proizvode. Da biste pronašli nove mušterije, koristite vizuelne kanale socijalnih mreža poput Instagrama i Pinteresta. Osim toga, ne zaboravite ni da Facebook Custom Audiences nudi targetirane oglase.

Stvaranje multimilionskog drop shipping biznisa je proces, a ogroman saldo na računu nije nešto što dolazi preko noći. Vrtoglavi uspeh ipak nije u potpunosti van domena mogućeg. Kakva god da je vaša trenutna situacija i kakvi god da su vam preduzetnički izgledi, počnite od osnovnog, a ostale kockice će se polako složiti! MN

Ostavi komentar