Intervju

Kreiramo trendove

Jelena Panić
direktorka kompanije Dexy Co

Da su pored trke za uspehom, većom prodajom i što boljim bilansom važne i male dnevne radosti, pokazuje primer Jelene Panić, direktorke kompanije Dexy Co, koja je ove godine istrčala ni manje ni više nego svoj prvi polumaraton u okviru Beogradskog maratona. Za maratonce se zna da su borbeni, hrabri i istrajni, pa se tako ni ona ne razlikuje od svojih kolega trkača.

O tome zbog čega insistira na fer-pleju, integritetu i odgovornosti prema zajednici u intervjuu za Market network govori Jelena Panić, direktorka kompanije Dexy Co…

Koji su trendovi u proizvodnji i plasmanu igračaka kod nas i u svetu?
– Kao preduzeće s višedecenijskim iskustvom i kao partner najvećih svetskih kompanija Dexy Co prati sve trendove u proizvodnji i plasmanu igračaka, koji se veoma brzo menjaju. Danas, u svetu digitalizacije, oni se sve više vezuju za aplikacije i digitalni sadržaj. Većina dece već od najranijeg detinjstva provodi mnogo vremena za mobilnim uređajima, pa se proizvođači igračaka trude da budu prisutni u oblasti za koju je zainteresovana njihova ciljna grupa. Igračke se sve više vezuju i za poznate crtane filmove. Dexy Co često na taj način kreira trendove i donosi na tržište Srbije i regiona projekte koji su najatraktivniji u svetu.

Koji su periodi tokom godine najznačajniji za vaše poslovanje?
– Nova godina je svakako najvažniji period u poslovanju naše kompanije. Međutim, igračke i ostale naše kategorije prodaju se i oko Uskrsa, na kraju i početku školske godine, kao i tokom leta.

Od kojih vrednosti u poslovanju ne odustajete?
– To je najpre fer-plej. Pre donošenja odluke uzimamo u obzir dobrobit svih uključenih u poslovni proces. Realizujemo ono što je dogovoreno. Usmeravamo se na naše snage, a ne na tuđe slabosti. Druga vrednost je integritet. Radimo ono što govorimo. Preuzimamo odgovornost za odluke i rezultate. Ukazujemo aktivno na rizike u poslovanju. Treća vrednost je angažovanost, koja podrazumeva da podržavamo inicijativu zaposlenih za njihov lični razvoj. Ohrabrujemo međusobno  prenošenje znanja i iskustva. Razumemo svoju individualnu ulogu u ostvarenju ciljeva. Učestvujemo u aktivnostima koje sprovodi kompanija. Ličnim primerom postajemo uzor drugima. Četvrto, naša kompanija odgovorna je prema zajednici. Poštujemo pravila i zakone koji se odnose na zaštitu životne sredine. Pomažemo socijalno ugroženim kategorijama društva. Promovišemo i podržavamo zdrav način odrastanja i života. Plasiramo zdravstveno ispravne proizvode.

Kako biste definisali viziju vaše kompanije?
– Vizija naše kompanije jeste: kreiranjem trendova, kroz svet mašte, inspirišemo srećno detinjstvo i uz osmeh oplemenjujemo svet oko sebe.

Ko su vaši najbliži saradnici?
– Moji najbliži saradnici, tj. tim s kojim radim, jesu mladi, vredni i pre svega iskreni i pošteni ljudi. Veoma sam srećna što imam priliku da radim s njima. Ako se kaže da je za uspešno poslovanje jedne kompanije najvažniji timski rad, onda mogu s ponosom da kažem da smo mi dobar primer te teorije.

U kojoj je meri izazovno prilagoditi se promenama na tržištu?
– Tržište se konstantno menja i jedna od stvari koje su najviše doprinele uspehu naše kompanije jeste činjenica da se mi vrlo brzo prilagođavamo promenama na tržištu. Uglavnom pratimo i anticipiramo trendove i na drugim naprednim tržištima i spremno dočekujemo promenu bilo da ona znači ulazak nekog novog ritejlera na tržište bilo samo promenu strukture kupaca.

U čemu uživate u slobodno vreme?
– Trudim se da slobodno vreme rasporedim na više stvari koje me ispunjavaju. Posle porodice, prva sledeća stvar koja mi je važna jeste sport. Idem redovno na pilates body suspension i na trčanje. Ove godine prvi put sam učestvovala na Beogradskom maratonu i istrčala svoj prvi polumaraton. To je bio veliki izazov za mene i bila sam mnogo srećna kad sam uspela. Radujem se dolazećoj zimskoj sezoni jer mnogo volim skijanje. Osim sporta, volim i da čitam i uvek se radujem nekoj dobroj knjizi. Trudim se da deo svog slobodnog vremena odvojim za čitanje profesionalnih knjiga, edukaciju i učenje stranih jezika. Smatram da kod svakog pojednica uvek postoji prostor za unapređenje kako na privatnom tako i na profesionalnom planu. Treba samo da budemo svesni toga i da izvučemo maksimum iz sebe. Jer sva snaga koja je potrebna nalazi se u nama. MN


Kako steći lojalnost kupaca?
– Steći lojalnost kupca jedan je od najvećih izazova s kojima se susrećemo u današnje vreme. Tržište je potpuno otvoreno i kupci mogu da biraju gde će potrošiti svoj novac. Već duže od dve decenije ulažemo u izgradnju našeg brenda ne samo na tržištu Srbije nego i u ostalim zemljama u regionu. To je dug proces ulaganja u asortiman, marketing, a na kraju i servis, tj. uslugu koju pružamo u svojim radnjama. Čak i mesto na kojem se nalaze naše prodavnice mora da bude u skladu s očekivanjem kupca. U našoj kompaniji sve je podređeno kupcima i mnogo smo srećni što su naša primarna ciljna grupa deca. Za ovih dvadeset godina, rasli smo i menjali se zajedno s njima, a sve to zbog jednog cilja – da ispunimo njihova očekivanja.

2 komentara

  • hahahaha, pa svako ko je ikada sarađivao sa Dexy Co-m zna da od fer pleja sa njima nema ništa hahahaha koja glupost

  • Poslovanje katastrofa!!!!Naručene igračke nema i čekali su tri dana da mi jave!!!!!Totalna katastrofa !!!