Region

Direktorka GfK o povlačanju iz Adriatic regije

Nakon 16 godina veoma uspešnog rada u Adriatic regiji, GfK je odlučio da se povuče sa ovog tržišta u segmentu ad hoc istraživanja (sva istraživanja osim Consumer Panel Services i Point of Sales Tracking -Retail Audit).

Takva odluka je proistekla iz nove strategije GfK: GfK je odlučio da se u budućnosti fokusira na tehnološke kompanije kao i da se skoncentriše na tržišta sa boljom perspektivnom rasta u ovoj oblasti.

Prestanak svih ad hoc istraživanja u Adriatic regiji obaviće se tokom 2018. godine. Kako je istakla Marijana Agić-Molnar, direktorka GfK oni su još pre mesec dana prestali da primaju porudžbine.

-Kao što ste navikli od lokalnog tima, nećemo vas ostaviti bez rešenja. Projekte koje smo preuzeli, završićemo kako smo se i obavezali. U direktnim kontaktima dogovorićemo se kako možemo da Vam pomognemo da ova situacija ne utiče previše na Vaš posao. Pomoćićemo Vam da prelazak na potencijalnog novog dobavljača prođe što bezbolnije.Koristim priliku da Vam se zahvalim, i u svoje ime i u ime GfK tima, za poverenje koje ste nam ukazali i saradnju svih ovih prethodnih godina. Uvek sam smatrala da je naš posao divan jer smo imali privilegiju da sarađujemo sa najboljim i najproduktivnijim slojem naseg društva. Sigurna sam da će nam se putevi još ukrštati jer budućnost donosi nove prilike- rekla je Agić-Molnar.