Novi Proizvodi Products

Doritos tortilja stigla u Srbiju!

pepsiCo

Doritos tortilja, broj 1 tortilja brend* u svetu, stiže u Srbiju. Premijerna prodaja je počela 9. novembra u objektu IDEA London, gde je Doritos prvo „sleteo“. Od 12. novembra Doritos proizvodi će biti dostupni i u ostalim IDEA prodavnicama, Mercator hipermarketima i Roda marketima širom zemlje.

Inače, Doritos je brend za odvažne, a odlikuje ga hrskavost u tri intezivna ukusa – Taco, Nacho i Hot Corn, u pakovanjima od 100 grama.

Veliko nam je zadovoljstvo i ponosni smo što je Doritos, globalni PepsiCo brend, sleteo i u Srbiju, tačnije u IDEA prodavnice, Roda markete i Mercator hipermarkete. Doritos je za početak premijerno predstavljen u IDEA London prodavnici u Beogradu, gde su potrošači bili u prilici da se upoznaju sa proizvodom. Oni koji ga već znaju, mogli su da uživaju u njegovoj hrskavosti “ izjavila je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije PepsiCo za Zapadni Balkan i Baltičke zemlje.

Vest da je “neidentifikovani leteći trougao” primećen iznad IDEA, Roda i Mercator prodajnih objekata, najavile su i brojne objave na društvenim mrežama, što je dodatno zaintrigiralo mnoge sugrađane.

Misterija letećeg trougla je rešena! Doritos, tortilja brend broj 1 u svetu, stigao je u IDEA, Roda i Mercator prodavnice. Nastavljamo da budemo inovativni i dovodimo svetske trendove u Srbiju. Potrudili smo se da spremimo nešto potpuno novo i neodoljivo za naše kupce. Želimo da se odvažite i probate jedinstveni Doritos ukus.Mi ćemo biti nastaviti da dovodimo nove ukuse za nove generacije“, izjavila je direktorka sektora marketinških komunikacija za IDEA baner, Nataša Pavlović.

O kompaniji PepsiCo

Potrošači u više od 200 zemalja širom sveta milijardu puta dnevno uživaju u PepsiCo proizvodima. Svojim portfoliom hrane i pića koji obuhvata Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, PepsiCo je ostvario više od 63 milijarde dolara neto prihoda u 2017. godini. PepsiCo portfolio obuhvata širok spektar hrane i pića, uključujući i 22 brenda koja pojedinačno generišu više od milijardu dolara na godišnjem nivou u maloprodaji.

PepsiCo se rukovodi ‘Poslovanjem sa svrhom’ – fundamentalnim uverenjem da je uspeh naše kompanije neodvojivo povezan sa održivošću sveta koji nas okružuje. Mi verujemo u kontinuirano unapređenje proizvoda koje prodajemo, poslujući odgovorno prema planeti i osnažujući ljude širom sveta, čime PepsiCo kao uspešna globalna kompanija stvara dugoročnu vrednost za društvo i akcionare. Za više informacija posetite www.pepsico.rs

*Source Euromonitor International Limited; Packaged Food 2018ed; Nacho chip as per Tortilla chip definition, in retail value rsp terms, all retail channels, 2017 data