HR Srbija

Promene u rukovodstvu kompanije Nestlé


  • Dejan Maslinko je novi komercijalni direktor kompanije za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru i Kosovo
  • Neli Angelova je unapređena na poziciju direktorke komunikacija za tržište jugoistočne Evrope

Kompanija Nestlé objavila je promene u svom rukovodstvu, koje su na snagu stupile početkom drugog kvartala ove godine. Naime, Dejan Maslinko je novi komercijalni direktor za Srbiju, Severnu Makedoniju, Crnu Goru i Kosovo, dok je Neli Angelova zauzela poziciju direktorke komunikacija za Nestlé tržište jugoistočne Evrope (Hrvatska, Srbija, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija, Slovenija, Kosovo, Crna Gora, Bugarska i Rumunija). Oni su ujedno i članovi Upravljačkog tima kompanije Nestlé za tržište jugoistočne Evrope.

Dejan Maslinko je svoju karijeru u kompaniji Nestlé, dugu 21 godinu, započeo u sektoru prodaje u Severnoj Makedoniji. Od 2013. godine bavi se razvojem poslovanja kompanije u Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori i na Kosovu. Sve oblasti za koje je bio zadužen pokazale su tokom ovog perioda stabilan rast i poboljšanje profita, doprinoseći razvoju kompanije na nivou regiona. Radeći u različitim poslovnim kontekstima, Dejan je stekao značajno iskustvo, koje će mu biti od velike pomoći u novoj ulozi.

Sa više od 26 godinaprovedenih u kompaniji Nestlé, Neli Angelova je znatno doprinela razvoju prehrambene kategorije u Bugarskoj, gde je bila na poziciji poslovnog rukovodioca za kulinarski sektor. Na istoj poziciji, jednu godinu provela je i u kompaniji Nestlé Adriatik, a počev od 2017. godine, postavljena je za rukovodioca komunikacija i korporativnih poslova u Bugarskoj. Tokom ove pozicije, tim u Bugarskoj izgradio je značajna partnerstva sa ključnim saradnicima i institucijama, ali i uspeo da poveća medijsku pokrivenost, te dodatno razvije ulogu istraživanja i elektronskog poslovanja u kompaniji.

Dejan Maslinko i Neli Angelova će svoje bogato iskustvo na rukovodećim pozicijama, snažne liderske sposobnosti i odlične poslovne veštine iskoristiti da u potpunosti ostvare tržišni potencijal svih oblasti za koje su zaduženi, unapređujući rad svojih timova kako bi zajednički postigli još veće poslovne uspehe.