Konferencije Konsalting Marketing Region Sajmovi

Weekend Media Festival deo legendarnog „monopola”

Najveći komunikacijski festival u regionu uključen u najpoznatiju društvenu igru na svetu

Weekend Media Festival, najveći komunikacijski festival u regionu, dobio je svoju karticu u hrvatskom izdanju omiljene porodične društvene igre „monopol”. U stvaranju hrvatskog izdanja te legendarne igre, koju od 1935. godine igra više od milijardu ljudi u 114 zemalja sveta, učestvovali su hrvatski građani dajući svoje predloge šta bi voleli da vide na tabli. Tako je među većim hrvatskim gradovima i ostrvima, popularnim kulturnim znamenitostima i prirodnim lepotama, svoje mesto dobila i kartica s Weekend Media Festivalom.

Obradovala me je informacija da se Weekend našao u „monopolu”. To nam samo potvrđuje ono što oduvek znamo: Weekend je festival koji se ne propušta izjavio je Tomo Ricov, direktor festivala.

To je veliko priznanje za festival koji se održava već dvanaestu godinu zaredom i koji predstavlja najnovije trendove i izazove u komunikacijskoj industriji. Osim što je nezaobilazan događaj ne samo za brojne stručnjake iz komunikacijske i marketinške branše, Weekend je dobio i novu generaciju posetilaca i postao nezaobilazan deo druženja uz „monopol”.

– Weekend postoji toliko dugo da imamo i novu generaciju posetilaca. Broj klinaca koji dolaze na festival svake godine sve je veći, pa mi je normalno da deca naših prijatelja i saradnika, kao i naši klinci, znaju za Weekend i prate šta se događa. Bio sam oduševljen kada je Nina, kćerka našeg producenta s kojom inače razmenjujem Dilan Dogove, poslala sliku kartica „monopola” s Weekendom. A i ja sam kao dete s tatom i bratom napravio našu verziju „monopola” koja je postala hit u kraju u kom sam odrastao. Time svih 11 dosadašnjih izdanja Weekend Media Festivala dobija neko sasvim novo značenje – istakao je Boris Kovaček, izvršni direktor i producent festivala.

Najbolji Weekend u godini održaće se od 19. do 22. septembra u Rovinju. Na 12. Weekend Media Festivalu očekuje se rekordan broj posetilaca, zanimljivi paneli, atraktivni predavači i najbolja zabava tokom sva tri dana festivala. Novost je i Weekend paket koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju. Uz to, svi marketinški radnici svoje radove mogu prijaviti na osmi BalCannes, a najbolje digitalne radove predstaviće najvažnija regionalna digitalna nagrada SoMo Borac.

Za više informacija pratite wekendmediafestival.com.