Konferencije Konsalting Korporativni događaji Marketing Region

Kako preživeti seks, laži i nekretnine, i zašto mladi ljudi odlaze iz Hrvatske

12. Weekend Media Festival od 19. do 22. septembra

Weekend Masterclass u Grand park hotelu Rovinj dovodi Žan-Kloda Bivera, jednog od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova

Dvanaesti Weekend Media Festival održaće se od 19. do 22. septembra na već poznatom mestu, u staroj fabrici duvana u Rovinju, ali i u luksuznom Grand park hotelu Rovinj, i okupiće najrelevantnije stručnjake komunikacijske industrije iz regiona. Na predavanjima, panelima i radionicama razmatraće se brojne teme, od striming servisa i uticaja tehnologije do iseljavanja iz Hrvatske i promena u novinarstvu, zbog čega žustrih rasprava sasvim sigurno neće nedostajati.

U Rovinj stiže jedan od najznačajnijih biznismena u industriji luksuznih brendova, koga nazivaju i spasiteljem švajcarske industrije satova, legendarni čelnik Tag Heuera i Hublota Žan-Klod Biver. On će održati predavanje u sklopu Weekend Masterclassa u prestižnom Grand park hotelu Rovinj.Biver je jedna od najuticajnijih osoba u svetu satova. Taj veliki marketinški stručnjak ispričaće nam kako je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala, kako je izgledala saradnja sa Sindi Kraford,Mihaelom ŠumaheromiPirsom Brosnanom i zašto pobednici Formule 1 nose samo njegove satove. 

Direktor Festivala Tomo Ricov ističe da se Weekend trudi da svake godine uvodi novine kako bi se učesnicima ponudilo nešto novo i neočekivano.

 – Ove godine osmislili smo novi format predavanja – Weekend Masterclass, koji ćemo održati u Grand park hotelu. Siguran sam da će ta nova lokacija impresionirati naše učesnike, jer je Park postavio novi standard luksuzne ponude u Hrvatskoj. Na Weekendu ove godine obeležavamo i 50. godišnjicu čuvenog Vudstoka. Poruka koja stoji iza tog legendarnog festivala primenljiva je i danas, jer u vreme rastućeg populizma svetu stvarno treba više mira, ljubavi i komunikacija –kazao jeRicov.

Program Weekenda u Rovinju će okupiti više od 150 predavača i panelista. „Kako preživeti seks, laži i nekretnine” naziv je panela koji će zasigurno podići prašinu, a baviće se temom političkih komunikacijskih promašaja kojima svakodnevno svedočimo. Goruća tema s kojom se Hrvatska suočava jeste iseljavanje i zato će se na panelu „Zašto ljudi odlaze i mogu li biznisi preživeti njihov odlazak” raspravljati o tome da li se biznisi mogu prilagoditi novoj situaciji i šta to znači za ukupno tržište.

Aktuelnim trendovima u medijima baviće se panel „Novinarstvo i društvene mreže”, na kome će se govoriti o tome kako se novinarstvo promenilo pod pritiskom društvenih mreža i instant vesti, kao i panel  popularnog naziva „Spotlight”,čiji će učesnici raspravljati o tome zašto pada poverenje u medije i koje su posledice za društvo.

Direktor programa Festivala Nikola Vrdoljak ističe da će se na panelima i predavanjima raspravljati o tome jesmo li zapravo razočarani tehnologijom.

– Danas svedočimo sudaru Silicijumske doline s državnim aparatima i realnim svetom. Regulatori raznih zemalja nadmeću se oko toga ko će strože kazniti američke divove Facebook, Apple, Amazon, Netflix i Google. Ko će pobediti u globalnom ratu i kako će izgledati medijski svet posle techlasha, pitanje je o kome će se raspravljati na panelu „Mark izdrži! Kako će Zuckerberg&Friends preživjeti globalni techlash” – najavljuje Vrdoljak.

Na panelima „Kids, kids, kids: kako stvoriti dobar dečji sadržaj” i „Digitalni wellbeing” govornici će raspravljati o sadržaju za digitalne generacije, te kako sebi kvalitetno organizovati život u doba interneta i mobilnih telefona.

Posebna zanimljivost ovogodišnjeg Weekenda je interaktivna radionica „Ed Širan vs Petar Grašo”, na kojoj će trojica radijskih profesionalaca stvarati radijski format zasnovan na rezultatima brzog music testa publike i odgovarati na pitanja. Mora li se Ed Širan emitovati baš svaka četiri sata i na koji način domaća i strana muzika ulazi u programe samo su neka od pitanja na koja očekujemo odgovore.

Hoće li Netflix preživeti jaku konkurenciju, šta očekivati od Disney+, i šta sve to znači za korisnike, te kako će veliki broj servisa uticati na proizvodnju lokalnog sadržaja samo su neka pitanja na koja će se odgovor dobiti na panelu „Streaming Wars”. Striming platforme dramatično su promenile audio-vizuelno okruženje u celom svetu, dramske serije već su odavno potisnule film i holivudske blokbastere u drugi plan, a izlazak najvećih, Disneyja, Applea i Time Vornera, u striming arenu tek se očekuje.

U sklopu panela „Content is the king! Again!” otkriće se kakva je sadašnja situacija s televizijskim sadržajem, kakvi su trendovi globalno i kako se u tome snalaze Hrvatska i region.

I ove godine glavni partner Weekend Media Festivala je Adris grupa, koja od samog početka podržava Weekend i nezamenljiv je član festivala koji se za jedanaest godina pozicionirao kao jedinstveno mesto okupljanja komunikacijskih stručnjaka i predstavnika medija.

– Weekend Media Festival stalni je pratilac Adrisovih investicijskih napora za podizanje kvaliteta ponude u Rovinju. Rovinj je danas luksuzna turistička, ali i prepoznatljiva event destinacija. Tome je znatno doprineo upravo Weekend, koji je bio među prvima, a i sada je najveći i najdugovečniji događaj čiji smo ponosni domaćin i generalni pokrovitelj od prvog izdanja. Uspeh i dugovečnost Weekenda proizlazi iz njegovog pobedničkog festivalskog koncepta koji objedinjuje pomno osmišljen edukativni i zabavni program i jedinstvenu lokaciju stare fabrike koja postaje svojevrsni mali festivalski grad idealan za kreativnu dokolicu – rekla jeKristina Miljavaciz korporativnih komunikacija Adris grupe.

Na festivalu će biti izabrani najbolji regionalni digitalni radovi u sklopu sedmog izdanja nagrade SoMo Borac i najbolji projekti osme regionalne revije BalCannes.

U organizaciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festivala, ove godine održava se osmi BalCannes, na kojem će se vrednovati najbolji agencijski projekti iz osam zemalja regiona. Revija BalCannes poznata je po svom jedinstvenom konceptu u kojem 25 najboljih projekata godine biraju agencije, mediji i oglašivači, ali i po želji organizatora da deluje za boljitak struke. Najvećem lavu i dobitniku nagrade, organizatori BalCannesa finansiraće trošak prijave jednog projekta na takmičenje Cannes Lions 2020. godine. Agencije iz celog regiona svoje projekte mogu prijaviti do 1. septembra 2019.

I najvažnija regionalna digitalna nagrada SoMo Borac dodeliće se na Weekendu najboljim digitalnim kampanjama u devet kategorija. SoMo Borac dodeljuje se sedmu godinu zaredom. Do sada je imao ukupno 765 prijava, a dodeljene su 124 statute i proglašena 54 pobednika. O priznanjima su odlučivala 122 člana žirija, a dodelu je pratilo oko 2.300 posetilaca. Ove godine kategorija Viralni blockbuster zamenjena je kategorijom One-Hit Wonder, u kojoj se nagrađuje jedna objava koja je izazvala lavinu reakcija, komentara i deljenja. Rok za prijave već je počeo i traje do 3. septembra.

Osim po konstruktivnim i provokativnim raspravama, Weekend je poznat i po najboljim zabavama. I ovaj put organizatori spremaju raznovrstan muzički program i druženja do dugo u noć. Novost je i Weekend paket, koji omogućava rezervaciju smeštaja i kotizaciju.