Aktuelno

Gotova jela

Kategorija gotovih jela, 50,8 odsto, prodaje se u hipermarketima i supermarketima, u velikim radnjama 28,5 odsto, a u malim prodavnicama 20,7 odsto. 

Gotova jelaKategorija gotovih jela, 50,8 odsto, prodaje se u hipermarketima i supermarketima, u velikim radnjama 28,5 odsto, a u malim prodavnicama 20,7 odsto. 

U Beogradu je generisano 31,1 odsto prodaje ove kategorije, u Vojvodini se proda 37,7 odsto, u centralnoj jugoistočnoj Srbiji 15,2 odsto, a preostalih 16 odsto u centralnoj zapadnoj Srbiji.

Vodeći proizvođači (po abecednom redu, a ne prema tržišnom udelu): Carnex, Neoplanta, Private Label Manufacturer, Takovo, Yuhor.

Vodeće robne marke (po abecednom redu, a ne prema tržišnom udelu): Carnex, Prego, Private Label Brands, Takovo, Yuhor.

 

Šta kažu prodavci

 

 

 

Maja Đoković  Category Management, Delhaize EuropeHipermarket


Maja Đoković 
Category Management, Delhaize Europe

Gotova pakovana jela su gotova jela koja je pre posluženja potrebno podgrejati. Kategoriju gotovih jela karakteriše praktična upotreba, ušteda vremena i novca. Naime, to su jela koja zahtevaju minimalnu pripremu, jer ih je potrebno samo podgrejati ili prokuvati s malo vode pre konzumacije. 

Kategorija gotova pakovana jela pripada grupi mesne i riblje konzerve, preciznije podgrupi mesne konzerve. Potkategorije gotovih pakovanih jela u Tempu su sistematizovane u tri grupe: meso i povrće, goveđe meso, svinjsko meso. Najznačajniji artikli su: goveđi gulaš, pasulj sa hamburškom slaninom, pasulj sa kobasicom, ćufte u paradajz sosu, domaća sarma, punjena paprika, grašak sa faširanom šniclom. Najzastupljenije pakovanje artikala u kategoriji gotovih jela jeste ono od 400 g. 

Tempo u svom asortimanu ima oko 40 artikala koje isporučuje sedam dobavljača. Aktuelni su brendovi proizvođača: Carnex, Neoplanta, Yuhor, Swisslion, Podravka, Topola.

Bitnu ulogu u asortimanu kategorije gotovih jela ima naša robna marka Premia. Brend Premia obuhvata sledeće artikle: goveđi gulaš 400 g, paprikaš sa pilećim mesom 400 g, ćufte u paradajz sosu 400 g, grašak sa faširanom šniclom 400 g, pasulj sa slaninom 400 g, pasulj sa faširanom šniclom 400 g, pasulj sa kobasicom 400 g.

Savremeni potrošač je edukovan, ima sve manje slobodnog vremena i traži visok kvalitet proizvoda. Ubrzan životni ritam, postepeno iščezavanje tradicije porodičnih ručkova, sve više domaćinstava s jednim ili dva člana, glavni su razlozi zbog kojih su poslednjih godina gotova jela doživela procvat u svetu. U proređenju sa svetskim tržištem srpsko tržište gotovih jela ima veliki potencijal za dalji razvoj i unapređenje, kreiranje novih vrsta proizvoda radi povećanja izbora i odgovora na potrebe potrošača.

 

Dejan Mihajlović  STR GosaSTR

Dejan Mihajlović
STR Gosa

U ponudi već godinama imamo gotova jela, kao što su sarma, svinjski gulaš, pasulj i goveđe pečenje. Asortiman tih jela ne menjamo već duže jer smo zadovoljni prodajom i izborom. Nudimo robu proizvođača Carnex, Swisslion i Juho.

 

 

 

 

 

Jasna Živak poslovođa supermarketa Univerexport, Novi SadSupermarket

Jasna Živak
poslovođa supermarketa Univerexport, Novi Sad

U skladu sa brzinom života potrošača, trgovinski lanac Univerexport svoj asortiman obogatio je gotovim jelima u želji da im ponudi kvalitetan obrok u svakom trenutku. 

Gastro odeljenja nalaze se u asortimanu svih većih Univerexport supermarketa, a zbog velikog interesovanja potrošača, gotova jela mogu se naći i u novim prodajnim objektima ovog trgovinskog lanca. Tehnološki proces izrade jela sa naših gastro odeljenja strogo je kontrolisan i u skladu sa HASAP standardom, a da bi se jela čuvala na odgovarajućoj temperaturi, naši prodajni objekti opremljeni su toplim vitrinama.  

U novom supermarketu Univerexport u Novom Sadu potrošače očekuje širok asortiman gotovih jela, među kojima su i jela od pasulja, pirinča,  piletine i junetine. Među najprodavanijim jelima nalaze se boranija sa svinjskim mesom, čorbast pasulj, ćufte u paradajz sosu, pasulj prebranac, punjena paprika i rizi-bizi. 

 

Maja Knežević Marketing ManagerNeoplanta

Maja Knežević
Marketing Manager

Kompaniju Neoplanta na tržištu gotovih jela predstavlja brend Prego. Gotova jela Prego dostupna su u sedam različitih ukusa, upakovanih u aluminijumsku ambalažu od 400 grama. Zanimljivo je da su najprodavaniji artikli iz Prego portfolija tradicionalni srpski ukusi.

Neoplantina gotova jela moguće je naći u svim prodajnim formatima, ali se najveća prodaja ostvaruje u najvećim prodajnim formatima. 

S dolaskom lepih dana potrošačima je potrebno više slobodnog vremena, a to podrazumeva da što kraće borave u kuhinji, pa je otuda tokom prolećnih i letnjih meseci povećana potrošnja gotovih jela. Kompanija veliku pažnju posvećuje upravljanju asortimanom na samom mestu prodaje. Shodno veličini i tipu objekta, definisali smo standarde izlaganja proizvoda u maloprodajnim objektima. Za implementaciju definisanih principa pozicioniranja u radnjama je zadužen naš tim merčendajzera.

Podršku prodaji naših proizvoda obezbeđujemo kontinuiranim marketinškim aktivnostima u vidu in store promocija, nagradnih igara, a često određene proizvode stavljamo na akcije.

 

Ostavi komentar