HR Konferencije Srbija Trendovi

Direct Media akademija: Snovi se ostvaruju

Direct Media akademija: Snovi se ostvaruju

Direct Media akademija otvorila je svoja vrata svim zainteresovanim polaznicima sa željom da znanja i ekspertize podeli sa saradnicima i preduzetnicima. Časopis Market network bio je medijski partner događaja…

U uvodnom govoru direktor agencije Direct Media Srbija Jovan Stojanović istakao je da program kroz koji prolaze mladi ljudi u njihovom sistemu uveliko daje rezultate, jer upravo ti mladi ljudi danas predlažu razvojne projekte i na taj način učestvuju u donošenju strateških odluka. Upravo je ovakav uspeh i doveo do odluke da se akademija proširi i van kancelarija agencije.

Tekst: Milka Gajić Šuica
– Digital je fundamentalno promenio svet i poruka koju želimo da prenesemo ovogodišnjom akademijom jeste da su neophodne i urgentne promene u svakom segmentu društva, a posebno u industriji komunikacija. Pored sveobuhvatne digitalne transformacije kroz koju prolazimo, kao najveći regionalni komunikacijski sistem shvatili smo i da u promene moramo ući sa svežim idejama i mladim ljudima koji čine više od pedeset odsto zaposlenih – izjavio je Stojanović.

Na Devetoj akademiji Direct Media ugostila je dva svetski poznata predavača: Farisa Jakoba, osnivača nomadske agencije Genius Steals i Jonasa Kjelberga, jednog od kreatora Skypa

Bez stalnog mesta boravka, Faris Jakob putuje svetom i savetuje brendove, velike kompanije, preduzetnike i startapove. Nagrađivani marketinški stručnjak poručuje da je upravo to neprestano kretanje ključ za kreativnije razmišljanje. Kada ljudi iz dana u dan ponavljaju iste postupke, prestaju da primećuju, dok putovanje razbija rutinu, pokreće inspiraciju, proširuje vidike i omogućava da se stvari sagledaju na drukčiji način.
Nemoj da brineš, sve će biti sjajno! – prvi je savet koji su učesnici akademije dobili od digitalnog nomada Farisa Jakoba za pokretanje projekata ili poslova.
Prvi korak je privlačenje pažnje, koju Feris definiše kao vodu koju ne možeš kontrolisati, ali njome možeš upravljati. Pažnja kupca ima svoju vrednost i mi moramo da je zaslužimo. Budući da ljudi danas troše 12 sati dnevno na društvene mreže i da ima mnogo dostupnih sadržaja, postavlja se logično pitanje kako uhvatiti pažnju kupca. Potrebno je da se brendovi dobro pripreme.
Zahvaljujući razvoju interneta, nikada nije bilo lakše da se publika ubedi da je neka laž istinita, samo je potrebno da se dovoljno puta ponovi. Dokazano je da ljudi brže šeruju laž nego istinu. Razlog je činjenica da lažne vesti imaju sve što je potrebno za brzo širenje – šokantne su, iznenađujuće i udaraju na emocije.
Današnje tržište zahteva da marketari u svom poslu budu sjajni.
– Potrebno je s vremena na vreme napraviti presek. S jedne strane, treba sastaviti listu svih stvari koje vas čine srećnima, a s druge, listu stvari koje obavljate svaki dan. Uporedite te dve liste i prilagodite neslaganja, jer je ipak svima cilj da rade poslove koji ih čine srećnima. Tako ćete dođi do ideja o kojima vredi pričati i koje vredi šerovati – poručio je Feris i podsetio na spot Donalda Glovera, koji je najbrže rastući video u istoriji YouTubea.
– Kako ćete vi napraviti sjajnu ponudu? Tako što ćete uraditi suprotno od onoga što svi drugi rade i ostvariti svoje snove – istakao je Feris za kraj predavanja.

Jonas Kjelberg, suosnivač Skajpa, predavač i investitor u startap biznise, na Direct Media akademiji na duhovit i zanimljiv način preneo je svoja iskustva o putu koji je potrebno preći kako bi se uvele inovacije i transformisalo poslovanje. Učesnici akademije imali su priliku da iz prve ruke slušaju priču o tome kako se došlo na ideju da se pokrene Skype, kako se on razvijao i kako su se rešavali problemi, kao i na koji su se način nove ideje rađale i uvodile u poslovanje.

 

– Sledeći talas inovacija podstaći će korporacije da se menjaju koristeći sredstva koja već imaju na raspolaganju, da ih promene nabolje, da nove komunikacijske modele uklope u današnji svet i svoj biznis model. Inoviraj, ne imitiraj – poručio je Jonas.

Ostavi komentar