Distributeri

DIS: Porodična tradicija u trgovini

Kompanija DIS je na početku poslovanja bila opredeljena za poslove veleprodaje, dok je sada više koncentrisana na poslove u maloprodaji, pa i veleprodaji. Ima razvijen logistički sistem koji podržava kompletan posao, dok je moderni distributivni centar sa skladištem koje se prostire na petnaest hiljada kvadratnih metara smešten u Krnjevu.

– Prostor je podeljen na pet skladišta, od kojih je jedno hladnjača za čuvanje robe, a u sastavu distributivnog centra nalazi se i benzinska pumpa napravljena isključivo za naše potrebe – kaže Ivan Šuleić, direktor marketinga, i dodaje da je u DIS-u briga o zaposlenima ključna.

– Kompanijska kultura bazira se na pojedincu i na priznavanju njihovog truda i zalaganja. Kod nas, radnik na kasi ili magacioner mogu svojim zalaganjem, radom i znanjem da napreduju i do rukovodeće pozicije. Zahvaljujući našem trening centru zaposleni mogu da usvoje najnovija saznanja iz oblasti maloprodaje kako bi lakše napredovali u svom poslu – objašnjava Šuleić.

 

Logistika i distribucija 

DIS poseduje i vozni park koji je 2011. godine kompletno zamenjen i proširen, dok je za distribuciju robe zaduženo 78 vozača i četiri dispečera. Svi objekti imaju i prateće trgovine, od prodavnica sportske opreme do apoteka, a kroz franšiznu prodaju, DIS je svojim kupcima omogućio podršku, a franšiznim partnerima cenovnu konkurentnost i stabilno poslovanje.

– Ovaj partnerski odnos kupcima je omogućio da imaju brendirane objekte i posebno povoljne uslove kao što je redovna, petnaestodnevna prodajna akcija sa veoma konkurentnim cenama. Minimalni period saradnje pre ulaska u franšizu je devedeset dana, što ne mora da bude pravilo. Nije moguće otvoriti radnju i odmah postati partner. Započinjanjem partnerskog odnosa, ugovorom su definisane obaveze: najveći deo prodajnog asortimana partneri nabavljaju u DIS-ovoj veleprodaji, osim cigareta i lokalnih proizvoda koje DIS nema u svom asortimanu u veleprodaji. Partneri nemaju nikakve finansijske obaveze prema kompaniji kao davaocu franšize i sami su apsolutno odgovorni za materijalno i robno poslovanje u svom maloprodajnom objektu. Takav vid partnerstva započet je 2005. godine i kao takav jedini je koji je pokrenut u našoj branši i koji se održao punih deset godina – objašnjava Šuleić kako se postaje partnerski kupac.

U mestima gde ima svoje markete, DIS aktivno radi s lokalnim zajednicama na podizanju kvaliteta života, što pokazuje činjenica da je u ponudi najveći procenat proizvoda proizvedenih u Srbiji.

– Mi smo srpska firma i svesni smo koliko je važno podsticati domaću privredu, a u isto vreme kupce edukujemo da uvek biraju domaće proizvode, jer kupovinom domaćih proizvoda u domaćoj trgovini utičemo da novac ostane u našoj zemlji. Ako svi tako budemo radili, cela zemlja će biti bogatija – kaže Ivan Šuleić, direktor marketinga DIS-a.  MN

Ostavi komentar