Distributeri

Keprom: Poslovanje je zahtevno

Poslovanje je zahtevno

Jedna od vodećih distributerskih kompanija u oblasti proizvoda za bebe i decu u našoj zemlji svoje poslovanje započela je 1994. kao maloprodaja, ali je od 2001. godine delokrug poslova proširila na uvoz i distribuciju

Keprom posluje na celoj teritoriji Srbije,  a u svojoj veleprodajnoj ponudi ima više desetina brendova koje samostalno uvozi i brendova za koje je poddistributer sa preko tri hiljade artikala.

Kompanija Keprom je deo

K grupe, koju pored ove kompanije čine „Aksa“ i zdravstvena ustanova “K-pharma”. „Aksa“, koja ove godine slavi dvadeset godina uspešnog poslovanja, jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca bebi i dečje opreme u Srbiji, dok pod okriljem „K-pharme“ trenutno posluju tri „Velike apoteke“ u Beogradu.

Iz pozicije jedne od vodećih distributerskih kompanija u oblasti proizvoda za bebe i decu u Srbiji, 2011. godine Keprom svoje poslovanje širi na region otvaranjem kancelarije u Istočnom Sarajevu, gde je sedište kompanije za Bosnu i Hercegovinu.

U K grupi radi preko 200 zaposlenih, na koje je ta kompanija, kako kaže Milan Popov, direktor prodaje, izrazito ponosna.

– Zadovoljstvo je sarađivati s mladim, kreativnim i energičnim ljudima koji su spremni da izazivaju i bivaju izazvani u veoma zahtevnim tržišnim uslovima poslovanja – kaže Popov.

Kompanija Keprom posluje po principu kontiuniranog razvoja poslovnih procesa s ciljem da se zadovolje potrebe krajnjeg potrošača, a zaposlene koji se posebno ističu izuzetnim poslovnim rezultatima često nagrađuje.

– Poslovanje je danas slično skijanju. Sve je jednostavno ukoliko je gomila mikropokreta savršeno usklađena. Postoje i one malo slabije tehnike koje idu uz određene napore, i nažalost oni koji ne usklade pokrete padaju. Neophodno je identifikovati jasnu misiju i viziju iz kojih prozlazi kompanijska strategija, pa preneti strategiju na svakog pojedinca u kompaniji, jer u suprotnom strategija ostaje mrtvo slovo na papiru. U našoj kompaniji jasno su postavljeni ciljevi i njihova valorizacija, tako da je svaki zaposleni svestan kompenzacije na ime ostvarenih rezultata. Ipak, izuzetne rezultate ili inicijative nagrađujemo pohvalama, slobodnim danima, napredovanjem, a potrošač u fokusu osnovni je pravac kompanijskog razmišljanja koji i lično bezuslovno podržavam – objašnjava direktor Popov.

I u vreme finansijske krize, prema rečima Popova, Keprom beleži pozitivne poslovne rezultate, dok je regionalni razvoj jedan od strateških pravaca visokog prioriteta kompanije u budućnosti

– Keprom je krizu prepoznao kao šansu, prilagodio se i ostvario prilično dobre rezultate koji stalno rastu. Naše poslovanje već decenijama se odlikuje malim ali sigurnim koracima napred, dok su planovi za budućnost veliki ali obazrivi. Pre svega ostajemo na kursu da poslujemo realno, zdravo, održivo, da nam potreba potrošača i razumevanje te potrebe ostane u fokusu. Glavni kurs i dalje je obezbeđivanje proizvoda i preparata koji mogu uticati na kvalitetniji, lakši i jednostavniji život. Regionalni razvoj jedan je od starteških pravaca visokog prioriteta.

—————————————————————————-

Keprom je i distributer Market networka, a saradnju s našom redakcijom Popov karakteriše kao partnersku i izuzetno kvalitetnu. 

– Kao jedan od distributera časopisa određeni broj primeraka delimo u pravo vreme na pravim prodajnim mestima. 

Ostavi komentar