News Srbija

LAŠKO NAREDNE TRI GODINE ZVANIČNO PIVO KOŠARKAŠKOG SAVEZA SRBIJE

lasko pivo

Laško pivo, brend iz portfolija kompanije HEINEKEN Srbija, postalo je zvanično pivo Košarkaškog saveza Srbije i seniorskih nacionalnih timova. U cilju promocije košarke i podrške jednom od naših najtrofejnijih sportova da nastavi niz uspeha i osvajanja medalja, Viktor Gillhofer, direktor kompanije HEINEKEN Srbija, i Dejan Tomašević, generalni sekretar Košarkaškog saveza Srbije, potpisali su trogodišnji ugovor o sponzorstvu.

Direktor kompanije HEINEKEN Srbija Viktor Gillhofer tim povodom je istakao da je ponosan što će brend Laško podržati KSS u periodu kada nas čekaju velika takmičenja i izazovi, među kojima su Evropsko prvenstvo za košarkašice u Srbiji, Svetsko prvenstvo za košarkaše u Kini, Olimpijske igre u Tokiju, kao i Evropsko prvenstvo 2021. godine.

Čast nam je što smo postali deo jedne uspešne košarkaške priče, koja ima izvanredan recept za uspehe i pobede. Uostalom, košarka je utkana u poru gotovo svakog čoveka u Srbiji, a ljubav prema ovom sportu se prenosi sa generacije na generaciju. Istorijat je ispunjen velikim rezultatima, a dovoljno je reći da je Srbija, u sklopu državnih zajednica ili samostalno, u čak pet navrata postala šampion Svetskih prvenstava, osam puta je osvojila Evropsko prvenstvo, bila je zlatna i na Olimpijskim igrama, uz još šest medalja na OI. To je nešto što je mnogim nacijama neostvarivo. A Srbija taj košarkaški san iznova doživljava na javi. Ipak, nije dovoljno maštati da bi se nešto i dogodilo. Potrebno je mnogo rada, truda, talenta, baš kao i prave podrške. Upravo smo mi tu, da kao partneri damo svoj doprinos novim uspesima i pobedama Srbije na košarkaškom terenu – rekao je Gillhofer.

Generalni sekretar KSS Dejan Tomašević zahvalio se prvom čoveku kompanije HEINEKEN Srbija i Laškom što su izabrali da pomognu razvoj srpske košarke.

Rezultat kvalitetnog rada Košarkaškog saveza Srbije je činjenica da imamo sve više kompanija iz inostranstva koje žele da budu naši partneri, što je potvrda, pre svega, dobrih rezultata, ali i velikog angažovanja KSS. Veoma sam ponosan na potpisivanje novog sponzorskog ugovora, sa brendom Laško pivo ispred kompanije HEINEKEN, jednog od najvećih svetskih proizvođača piva. Ugovor je potpisan na period od tri godine, a iskreno verujem da ćemo, kao i sa našim drugim sponzorima, partnerstvo pretvoriti u dugogodišnju saradnju. Drago mi je što je kompanija HEINEKEN prepoznala, pored fudbala, veliki značaj i potencijal košarke u našoj zemlji.

Verujem da će Košarkaški savez Srbije u narednom periodu nastaviti da niže uspehe i medalje, po kojima je poznat i na taj način opravdati poverenje svog novog sponzora – rekao je Tomašević.

Na svečanoj ceremoniji potpisivanja ugovora, Tomašević je Gillhoferu poklonio dres reprezentacije Srbije sa brojem 1.

Ostavi komentar