Region

Nielsen imenovao novog direktora za Adriatik region

Nielsen, globalna kompanija za merenje i analizu podataka, imenovala je Miroslava Tasića za novog tržišnog rukovodioca za Adriatik region. Njegov prethodnik Andrej Dvojčenkov preuzeo je novu ulogu u kompaniji Nielsen kao rukovodilac regiona koji obuhvata Arapsko poluostrvo i Pakistan.

Miroslav Tasić iza sebe ima 15 godina iskustva koje se proteže od marketinškog istraživanja i robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečeno u različitim regijama Jugoistočne Evrope, Bliskog istoka i Afrike. Tokom profesionalnog života bio je na raznim strateškim položajima – kako iz perspektive agencije tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske kompetencije i zadaci s vremenom su se povećavali. Pre nove uloge Tasić je bio vođa tima za analitiku, uvide i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u jednoj globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.

Kao novi tržišni rukovodilac za Adriatik region, Tasić će igrati ključnu ulogu u razvoju i implementaciji poslovne strategije kompanije Nielsen i ostvarivanju ciljeva rasta, istovremeno nadgrađujući izvanrednu reputaciju u pogledu kvalitetnih usluga, realizacije i podrške klijentima u regionu.

Nielsen Holdings plc (Njujorška berza: NLSN) je globalna kompanija za upravljanje učinkom koja obezbeđuje sveobuhvatno razumevanje onoga što potrošači prate (Watch) i kupuju (Buy). Watch sektor obezbeđuje klijentima iz oblasti medija i oglašavanja usluge merenja Nielsen Total Audience na svim uređajima na kojima se konzumira sadržaj – vizuelni, zvučni i tekstualni. Buy sektor obezbeđuje proizvođačima i trgovcima robe široke potrošnje globalni pregled merenja maloprodajnih rezultata, koji je jedinstven u industriji.

Ostavi komentar