Srbija

Obeležen Dan sopstvenog poslovanja

Obeležen Dan sopstvenog poslovanja

U METRO HoReCa Centru održan je prvi deo Gastro Maratona, posvećenog obeležavanju „Dana sopstvenog poslovanja“, koji kompanija zvanično organizuje širom sveta svake godine, drugog utorka u oktobru.

Gastro Maraton je osmišljen kao dvodnevni, edukativni događaj (12+12 sati besplatne edukacije), uz organizaciju različitih vrsta gastronomskih prezentacija, radionica i predavanja, koje će voditi eminentni stručnjaci iz HoReCa sektora. Ovim događajem biće završena ovogodišnja proslava METRO Dana sopstvenog poslovanja.

Jedan od predavača na radionicama i prezentacijama prvog dana bio je i Marko Lukić, šef kuhinje CaffeCaffe&Fish, i pobednik takmičenja u filetiranju ribe organizovanog na prošlogodišnjem događaju.

-Uvek sam srećan kada imam priliku poput ove današnje u HoReCa Centru, da sa ljudima podelim neke možda i malo zahtevnije tehnike spremanja hrane o kojoj se najčešće misli da je opšte poznata – poput mediteranske kuhinje. Mediteranska kuhinja je zapravo vrlo smela i uzbudljiva, sa jedinstvenim tradicionalnim i modernim tehnikama pripreme, koje uvek mogu uneti nove, zanimljive, detalje u prepoznatljivu gastronomiju- izjavio je Marko Lukić održavajući dvočasovnu radionicu na temu Ukusi Mediterana – jela od morskih riba.

Tokom perioda obeležavanja Dana sopstvenog poslovanja, METRO širom sveta kroz različite aktivnosti nastoji da obezbedi dodatnu vidljivost malim i srednjim preduzetnicima iz oblasti ugostiteljstva. Tako, recimo, jedan od ključnih nalaza nedavno sprovedene METRO Međunarodne studije samostalnog poslovanja – nedvosmisleno pokazuje da se nezavisno, samostalno, preduzetništvo visoko vrednuje u široj javnosti. Studija je rađena na reprezentativnom uzorku od 10.000 ljudi, od čega je njih 1.500 preduzetnika, u čak 10 zemalja širom sveta. Prema nalazima 42% ispitanih potrošača, nezavisno poslovanje smatra vrednim doprinosom lokalnoj ekonomiji. Za razliku od toga, samo 12% je isto govorilo o većim preduzećima i kompanijama. Slično tome, 39% potrošača smatra samostalne preduzetnike važnim faktorom za kreiranje specifičnosti i različitosti okruženja u kojem žive i rade. Samo 12% je izjavilo da se ovo odnosi na velika preduzeća.

Zbog toga je „Dan sopstvenog poslovanja“ posvećen milionima preduzetnika širom sveta, za koje METRO radi i neprestano nastoji da bude pouzdan partner u unapređenju njihovog poslovanja. U Srbiji je i ove godine bila organizovana zasebna platforma, posvećena samo malim i srednjim preduzetnicima iz HoReCa sektora – koja je za cilj imala da poboljša njihovo poslovanje, kreirajući besplatnu digitalnu mapu ponuda dostupnu svima koji žele da saznaju gde mogu naći najbolje i najpovoljnije ugostiteljske usluge u svom gradu ili komšiluku. METRO na ovaj način želi da aktivno podrži i promoviše veću vidljivost samostalnih preduzetnika, jer samo tako uspeh može biti obostran i održiv.

Dvodnevni događaj organizovan je uz podršku velikog broja stručnjaka iz oblasti ugostiteljstva, kao i uz pomoć METRO partnera i dobavljača Coca-Cola HBC Srbija i Iceberg Salat Centra.

-Sa velikim zadovoljstvom i ovaj put smo tu da podržimo dugogodišnjeg poslovnog partnera, kompaniju Metro Cash&Carry. Ovo je fantastična prilika da se skrene pažnja javnosti na mala preduzeće koja su važan aspekt lokalnog ekonomskog razvoja i direktan odgovor na stopu nezaposlenosti u Srbiji- izjavio je predstavnik Coca-Cola HBC Srbija.

Ostavi komentar