Srbija

Pokrenut akcelerator od strane kompanija METRO i Target

I srpski startapi mogu da se prijave za globalni akcelerator pokrenut od strane kompanija METRO i Target.

Uspešno skaliranje poslovanja zahteva mnogo više od dobrog poslovnog koncepta. Kako, recimo, jedan tehnološki startap iz Srbije, koji ima potencijal i radni proizvod sa fokusom na veleprodaju i maloprodaju, može da pristupi globalnom tržištu? Kompanije METRO i Target, udružile su snage da bi odgovor na to pitanje učinile ne samo mogućim, već i efikasnim. METRO i Target će zajednički prilagoditi svoj programski sadržaj i ulagati u startape, u bilo kojoj fazi njihovog razvoja.
METRO-Target akcelerator za maloprodaju, sertifikovan od strane Techstars-a, organizovaće se u Berlinu i Mineapolisu, gde će svih 10 odabranih startapa provesti ukupno 3 meseca. Tokom ovog perioda, startape će trenirati stručnjaci izabrani među stotinama mentora. Odabrani startapi će dobiti sredstva u iznosu do 120.000 američkih dolara, kao i praktičnu podršku od METRO-a i Target-a, u pilot fazama rada i oblastima umrežavanja i industrijske ekspertize.
Prijave za sve zainteresovane startape su otvorene do 24. februara na www.metro-target-accelerator.com, gde se mogu naći i detaljnije informacije o ovom programu.
Akcelerator koji će trajati oko 14 nedelja, počinje početkom maja 2019. godine i završava se Demo danom u Mineapolisu, u avgustu, kada će osnivači startapa predstaviti svoje poslovne koncepte kompanijama Target, METRO i Techstars, kao i lokalnoj startap zajednici i potencijalnim investitorima.

 

-Tražimo poslovne modele širom sveta koji se mogu primeniti na svaki segment lanca veleprodaje i maloprodaje, od krajnjeg proizvoda do kupca, i svih poslovnih faza između- ističe Garan Gudmen, koji je nedavno preuzeo funkciju direktora za METRO-Target akcelerator za maloprodaju.
Sa novim METRO-Target akceleratorom, sa sedištem u Sjedinjenim Američkim Državama i Nemačkoj, startapi dobijaju jedinstven pristup industriji veleprodaje i maloprodaje, kako na evropskom tako i na američkom tržištu. Ova struktura će im omogućiti da se povežu sa globalnom mrežom stručnjaka, investitora, klijenata, kao i prethodnim učesnicima akceleratora, iz obe kompanije i Techstars-a.

 

Ostavi komentar