Konferencije Region

Svi izazovi za brandove, potrošače i tržište oglašavanja u doba veštačke inteligencije

Veštačka inteligencija (VI) otvorila je novi svet brendovima

Veštačka inteligencija (VI) otvorila je novi svet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina posticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa. Prateći njihovo ponašanje pametni algoritmi grade bazu onoga što gledaoci žele, ne prepuštajući odluke samo genijalnim redateljima.

O prednostima, ali i izazovima upotrebe veštačke inteligencije u marketingu na 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju govorit će Jason Jercinovic, globalni voditelj marketinških inovacija u renomiranoj američkoj agenciji Havas u New Yorku. Jason Jercinovic je vizionarski digitalni marketingaš s više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima do vodećih svjetskih brandova.
Jedan je od globalnih predvodnika kada je reč o primeni veštačke inteligencije u marketingu. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja veštačke inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.

VI ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primera su chatbotovi, sve popularnija tema u svetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između branda i korisnika. Iako takva inovativna rešenja mogu značajno da poboljšaju naše živote, ovaj poznati stručnjak s razlogom postavlja pitanje kako biti siguran da se koriste u prave svrhe?
Prošle godine je Facebook morao da ugasi program veštačke inteligencije nakon što su dva bota razvili svoj jezik koji ljudi više nisu mogli razumijeti, a poznati su i slučajevi u kojima su se botovi koristili rasističkim komentarima. Jason Jercinovic se stoga zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje VI u marketingu te osigurao transparentnost i poverenje. Na svom predavanju u sklopu Weekenda, pokušat će da odredi granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smeli preći.

Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. septembra na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.

Ostavi komentar